Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tampereen tarjonta  (Luettu 410405 kertaa)

Poissa jarijari

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tampereen tarjonta
« Vastaus #920 : Helmikuu 04, 2025, 06:44:47 »
Miehet on visuaalisia, eli monesti kuvissa on kivat alusasut ,
esim. sukkanauhat, korsetit , korkkarit jalassa ym. ne saa nämä läskitkin näyttämään hemaisevilta,
, sitten kun kysyt, "ei tullut mukaan" vastauksia, ja vastaan tulee meikitön verkkarit jalassa , ja kasvoilla hymyilemätön ilme,
joskus on yllättänyt kun on kivat asut alusta loppuun, palveluasenne kohdallaan ja vielä kiva puhe ja käytös,
 niillä korvaa vanha väsynyt täti ,  metrin mittainen pätkäkin  isonkin läskiperseen ja tukkireisien visuaalisen näkemyksen.

Satsaus meikkeihin on myös toivottavaa, usein tulee vastaus "en tässä oo ehtinyt meikkaamaan"

Jos tekee , miksei tee niin mitä vastapuoli edellyttää ja haluaa?

- Yksi mikä on tärkeintä , että mies saa silloin kiinni kun häntä panettaa, ei silloin kun tyttö sattuu tarviin rahaa, usein vastaukset tulee viikkojen päästä keskellä yötä,nyt kävisi,
ja olen silloin jo käynyt monella eri tytöllä. ( no harrastelijoita varmaan suurin osa, myönnettäköön.

( kyllä kyllä, nyt tulee taas, "mitäs ne miehet sitten jotka ovat asiakkaina"
 no ne kuitenkin maksavat ,
ja päättävät tulevatko uudestaan ja kertovat kavereille teistä, viidakkorumpu on parempi kuin mikään muu.)

Myyntikoulutuksen voisin pitää näille tytöille, miten tekisivät oikeasti rahaa ja paljon, jos sitä kuitenkin haluavat.

Poissa Jousimies2012

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #921 : Helmikuu 04, 2025, 14:13:49 »
Pakko kyllä sanoa jarijari että olemme käyneet ihan eri tytöillä Mansen alueella ja varmaan muuallakin.
Kyllä minä olen tavannut Fitness naisia ym mutta OMAsta mielestä parhaimpia on ne kenen kanssa kemiat natsaa.

Naisen ei kuulu olla luuta & nahkaa vaan pehmeys tekee siitä ihanamman.
Kyllä täältä löytyy vaikka minkäkokoista PT:ta ihankuten Asiakkaitakin.
Ja itse sanon vielä ettei minua varten tarvitse erikseen laittaa isoja meikkejä vaan ollaan ihan rennoissa asuissa ja meikeissä.

Välillä tulee sellaisia yllätyksiä ihanissa asuissaan ja verkkareissaan.
Mikä sen kivempi yllätys kun löysien verkkareiden alta löytyy ihana asukokonaisuus ja pehmoinen iho  :inlove:
Ja olen saanut iloista ilmettä, säihkyviä silmiä ja nauravia huulia katsella monesti, silloin tulee itsellekin hyvä fiilis.  :behind:

Kiinnisaamiseen sanoisin että taitaa monia muitakin Asiakkaita panettaa eikä PT:t voi olla jalat levällään valmiina odottamassa jos Jartsa sattuisi tulemaan tänään..
Tässä pätee viidakon laki, nopeat syövät hitaat eikä kaikki ole etsimässä seuraa 24/7.

Jos on huonoja kokemuksia niin leuka rintaan ja kohti uusia kokemuksia  :headbang:
Opettelee kielihommia… 😜

Poissa ovenkahva

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #922 : Helmikuu 04, 2025, 16:40:59 »
Miehet on visuaalisia, eli monesti kuvissa on kivat alusasut ,
esim. sukkanauhat, korsetit , korkkarit jalassa ym. ne saa nämä läskitkin näyttämään hemaisevilta,
, sitten kun kysyt, "ei tullut mukaan" vastauksia, ja vastaan tulee meikitön verkkarit jalassa , ja kasvoilla hymyilemätön ilme,
joskus on yllättänyt kun on kivat asut alusta loppuun, palveluasenne kohdallaan ja vielä kiva puhe ja käytös,
 niillä korvaa vanha väsynyt täti ,  metrin mittainen pätkäkin  isonkin läskiperseen ja tukkireisien visuaalisen näkemyksen.

Satsaus meikkeihin on myös toivottavaa, usein tulee vastaus "en tässä oo ehtinyt meikkaamaan"

Jos tekee , miksei tee niin mitä vastapuoli edellyttää ja haluaa?

- Yksi mikä on tärkeintä , että mies saa silloin kiinni kun häntä panettaa, ei silloin kun tyttö sattuu tarviin rahaa, usein vastaukset tulee viikkojen päästä keskellä yötä,nyt kävisi,
ja olen silloin jo käynyt monella eri tytöllä. ( no harrastelijoita varmaan suurin osa, myönnettäköön.

( kyllä kyllä, nyt tulee taas, "mitäs ne miehet sitten jotka ovat asiakkaina"
 no ne kuitenkin maksavat ,
ja päättävät tulevatko uudestaan ja kertovat kavereille teistä, viidakkorumpu on parempi kuin mikään muu.)

Myyntikoulutuksen voisin pitää näille tytöille, miten tekisivät oikeasti rahaa ja paljon, jos sitä kuitenkin haluavat.

Voi tietty olla, että tämä kovasti piilottelema asenteesi lirahtaa yrityksistäsi huolimatta yhteydenottoihisi?

En myöskään näe maksullisen seksin sopimista ja yhteyden ottoa perinteisen myyntitilanteena. Suhtaudun ainakin itse asiaan eri tavalla kuin Gigantissa kahvinkeittimen ostoon. Kyse on kahden ihmisen välisestä hienovaraisesta tunnustelusta. Osa palveluntarjoajista luottaa myös strukturoituun yhteydenottotapaan ehkä ihan jo sen takia, että yhteydenottoja tulee paljon ja jos jonkinlaisia.

Suosittelisin myös tutustumaan empatiaan, koska se on tosi kiva työkalu. Sitä voi myös opetella.

Viimeiseksi tekee mieli kommentoida väitettäsi "miehet ovat visuaalisia". Suosittelen tutustumaan itsessäsi ja naisissa myös muiden aistien tuomiin nautintoihin. Puhumattakaan siitä, kun touhuun sekoittaa ripauksen korkeampia ajatuksia. Kukin tyylillään ja mauillaan, mutta vahva suositus.

Ja täällä kannattaa lukea ajatuksella ja tunteella palvelunatarjoajien viestejä, sekä asettaa ne viestit laajempaan kontekstiin. Kuka viestittää, milloin, mihin ketjuihin, millä tavalla.

En halua opettaa isääni panemaan, mutta sanon silti vastaan.

Poissa Terttumarica

• Jr. Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #923 : Helmikuu 04, 2025, 17:21:55 »
"Voi tietty olla, että tämä kovasti piilottelema asenteesi lirahtaa yrityksistäsi huolimatta yhteydenottoihisi?"

Ei pelkästään lirahda, vaan siellä losotellaan menemään ihan huolella.

Poissa JuliaK

• Sr. Member
  • Galleria (17)
« Vastaus #924 : Helmikuu 04, 2025, 17:24:40 »
^No älä? 😂😂
Nokialla 21.-23.2.

Poissa JuliaK

• Sr. Member
  • Galleria (17)
« Vastaus #925 : Helmikuu 04, 2025, 17:27:44 »
Pakko kyllä sanoa jarijari että olemme käyneet ihan eri tytöillä Mansen alueella ja varmaan muuallakin.
Kyllä minä olen tavannut Fitness naisia ym mutta OMAsta mielestä parhaimpia on ne kenen kanssa kemiat natsaa.

Naisen ei kuulu olla luuta & nahkaa vaan pehmeys tekee siitä ihanamman.
Kyllä täältä löytyy vaikka minkäkokoista PT:ta ihankuten Asiakkaitakin.
Ja itse sanon vielä ettei minua varten tarvitse erikseen laittaa isoja meikkejä vaan ollaan ihan rennoissa asuissa ja meikeissä.

Välillä tulee sellaisia yllätyksiä ihanissa asuissaan ja verkkareissaan.
Mikä sen kivempi yllätys kun löysien verkkareiden alta löytyy ihana asukokonaisuus ja pehmoinen iho  :inlove:
Ja olen saanut iloista ilmettä, säihkyviä silmiä ja nauravia huulia katsella monesti, silloin tulee itsellekin hyvä fiilis.  :behind:

Kiinnisaamiseen sanoisin että taitaa monia muitakin Asiakkaita panettaa eikä PT:t voi olla jalat levällään valmiina odottamassa jos Jartsa sattuisi tulemaan tänään..
Tässä pätee viidakon laki, nopeat syövät hitaat eikä kaikki ole etsimässä seuraa 24/7.

Jos on huonoja kokemuksia niin leuka rintaan ja kohti uusia kokemuksia  :headbang:

Hyvin sanottu! Hyvä ettei kaikki horot ole ihan tärviöllä!
Nokialla 21.-23.2.

Poissa Phantom

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #926 : Helmikuu 04, 2025, 18:02:17 »
Heitetääs tämmönen pieni kysymys: Millaisista PT:sta on Tampereella pula?

Oikeasti osaava hieroja happy endillä tuntuisi olevan aika kysyttyä valuuttaa ja aika harvinaista koko Suomenkin saralla.
Turskailu - Aivan parasta hommaa!

Poissa M50Pirkanmaa

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #927 : Helmikuu 04, 2025, 18:02:32 »
Olen huomannut itse Tampereella että vastaus tulee hupakolta päivän, kaks, kolme myöhässä.. Ilmoitus kuitenkin aktiivinen kun olen lähestynyt hupakkoa...Ei sinänsä että siinä minulle jotain ongelmaa olisi.Tosin välttämättä silloin ei tarvetta enään tavata. Toinen minkä olen huomannut viestejä tulee myös vaikken olisi kuukauteen / pariin ollut yhteydessä kyseisiin..Kaiketi sen voi ymmärtää et rahantarve kova kun asiakkaita ei olekaan mitä budjetoinut käynnille tai viikolle. Kerran kun viesti tuli kello 22 jälkeen pääsenkö käymään vielä ja en ollut mitenkään yhteydessä ollut kyseiseen hupakkoon kahteen kuukauteen kysäsin oisko joku tarjous tarjolla. Sain vastauksen yöllä 3 jälkeen minkä huomasin vasta aamulla. Aamulla kysäsin onko vielä voimassa tarjous niin vastaus "se oli sillon ja meni jo" Mielestäni kun palvelunostajalta vaaditaan selvinpäin oloa niin pistää välillä miettimään. Kyseessä kuitenkin Suomi hupakot joilta viestejä tulee. Eikä ole kyse mistään nuorista / uusista. Yhteenvetona jos hupakolla aktiivinen ilmoitus toivoisin vastausta samanpäivän aikana. Oli se sit kielteinen tai myönteinen.

Poissa Hupi

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #928 : Helmikuu 04, 2025, 21:56:54 »
Olen huomannut itse Tampereella että vastaus tulee hupakolta päivän, kaks, kolme myöhässä.. Ilmoitus kuitenkin aktiivinen kun olen lähestynyt hupakkoa...Ei sinänsä että siinä minulle jotain ongelmaa olisi.Tosin välttämättä silloin ei tarvetta enään tavata. Toinen minkä olen huomannut viestejä tulee myös vaikken olisi kuukauteen / pariin ollut yhteydessä kyseisiin..Kaiketi sen voi ymmärtää et rahantarve kova kun asiakkaita ei olekaan mitä budjetoinut käynnille tai viikolle. Kerran kun viesti tuli kello 22 jälkeen pääsenkö käymään vielä ja en ollut mitenkään yhteydessä ollut kyseiseen hupakkoon kahteen kuukauteen kysäsin oisko joku tarjous tarjolla. Sain vastauksen yöllä 3 jälkeen minkä huomasin vasta aamulla. Aamulla kysäsin onko vielä voimassa tarjous niin vastaus "se oli sillon ja meni jo" Mielestäni kun palvelunostajalta vaaditaan selvinpäin oloa niin pistää välillä miettimään. Kyseessä kuitenkin Suomi hupakot joilta viestejä tulee. Eikä ole kyse mistään nuorista / uusista. Yhteenvetona jos hupakolla aktiivinen ilmoitus toivoisin vastausta samanpäivän aikana. Oli se sit kielteinen tai myönteinen.

Tätä oon ihmetellyt myös.
On toki ymmärrettävää että on muutakin normi ohjelmaa kun kytätä pokien viestejä, mutta jos ilmotus on aktiivinen eikä siinä ole mitään päivää milloin tavattavissa niin ihmetyttää miksi ei voi vastata.

Varmasti viestiä tulee paljon ja joutuu toki vähän valkkaan mihin vastailee mutta kuitenkin jotakin olisi kiva kuulla vaikka että onko säpo päässyt edes perille, sekään ei tunnu olevan googelin ihmeellisessä maailmassa itsestäänselvyys. :laught:

Poissa jarijari

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #929 : Helmikuu 05, 2025, 08:16:07 »
Yöllä klo 3.56 tuli vastaus 18.1. laitettuun  asialliseen normaalin kyselyyn:

MOI

Poissa Lehto

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #930 : Helmikuu 07, 2025, 17:36:07 »
Heikolta näyttää viikonlopun tarjonta. Ketäs suomalaisia olisi lauantaina tavattavissa?

Poissa Herra 1971

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #931 : Helmikuu 07, 2025, 19:48:38 »
Tuolla toisessa ketjussa jo kerroin että aina heikkoa hupakoitten vastailu viesteihin täällä Pirkanmaalla. Nyt on yli viikko kun kuudelle laittelin viestiä ja Renataaw oli ainoa joka vastasi viestiin, sekin parin päivän viiveellä ja Airturn2 oli hoidellut paineet jo moneen kertaan.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 07, 2025, 19:51:48 kirjoittanut Herra 1971 »

Poissa JuliaK

• Sr. Member
  • Galleria (17)
« Vastaus #932 : Helmikuu 07, 2025, 20:03:29 »
^Aika erikoista, itsellä kun on ilmoitus aktiivisena niin vastaan kaikille vähänkään järkevän oloisille kyselijöille max tunnissa ja muulloinkin samana päivänä. Paitsi myöhään illalla/yöllä koska en tee yövuoroja.
Tänään pisin vastausviive on omalta puoleltani ollut 20min. Kun taas asiakkaan tai sellaiseksi pyrkivältä viive on parhaimmillaan ollut 6h. Tai täys hiljaisuus.
Nokialla 21.-23.2.

Poissa Kissamainen

• Full Member
  • Galleria (6)
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #933 : Helmikuu 08, 2025, 04:34:29 »
^Aika erikoista, itsellä kun on ilmoitus aktiivisena niin vastaan kaikille vähänkään järkevän oloisille kyselijöille max tunnissa ja muulloinkin samana päivänä. Paitsi myöhään illalla/yöllä koska en tee yövuoroja.
Tänään pisin vastausviive on omalta puoleltani ollut 20min. Kun taas asiakkaan tai sellaiseksi pyrkivältä viive on parhaimmillaan ollut 6h. Tai täys hiljaisuus.
Tätä ihmettelen kans ja kokemusta tuosta turskien vastaus viiveestä. Täytyy kyllä myöntää, ettö minulla oli kyllä pirkanmaalla vähän aikaa sitten aktiivisena ilmoitus ja se unohtui sinne aktiiviseksi, elämässäni tapahtui paljon sellaista, etten pystynyt ottamaan asiakkaita vastaan ja saatoin useamman tunnin tai jopa päivän viiveellä vastata. No nyt tilanne on onneksi toinen ja pystyn aika normaalisti ottamaan asiakkaita vastaan. Monilla on kyllä toiveena nähdä 10 min varoitus ajalla  mikä on minulle hieman liian vähän. Mieluusti sovin tarpeeksi ajoissa tapaamiset.

Poissa jarijari

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #934 : Helmikuu 08, 2025, 06:04:59 »
Tätä ihmettelen kans ja kokemusta tuosta turskien vastaus viiveestä. Täytyy kyllä myöntää, ettö minulla oli kyllä pirkanmaalla vähän aikaa sitten aktiivisena ilmoitus ja se unohtui sinne aktiiviseksi, elämässäni tapahtui paljon sellaista, etten pystynyt ottamaan asiakkaita vastaan ja saatoin useamman tunnin tai jopa päivän viiveellä vastata. No nyt tilanne on onneksi toinen ja pystyn aika normaalisti ottamaan asiakkaita vastaan. Monilla on kyllä toiveena nähdä 10 min varoitus ajalla  mikä on minulle hieman liian vähän. Mieluusti sovin tarpeeksi ajoissa tapaamiset.

Yleensä mies menee sille joka vastaa heti ,  ja sopii heti mennä, kun äijää panettaa, niin siinä on yleensä kiire, ja kaikilla omat aikataulut menot jne.

Poissa Pekonen

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #935 : Helmikuu 08, 2025, 07:32:24 »
^Jarijari yleistää vähän liikaa. Ei minua koskaan ole niin panettanut että huoraa naimaan pitäisi päästä niin kiireesti että kuka vaan ensiksi vastaava käy.
Toisaalta yhteydenottoon kohtalaisen ripeän asiallisen vastauksen saaminen antaa kuvan luotettavuudesta.
Woke:"If You don't reinforce my illusions you are a bad person. Support my selfishness or I will hate you".

Poissa Seepeli

• Sr. Member
« Vastaus #936 : Helmikuu 08, 2025, 08:04:38 »

Mulla ihan sama ku Pekosella tuossa yllä. Ei ole ollut ikinä niin kiire että pompitaan jo housut nilkoissa Tamperetta ympäri neidoille viestejä lähetellen 😊

Mutta onhan se kaikinpuolin tavoiteltavaa saada vastaus säällisessä ajassa.

Amator

Poissa äRHäkkä

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #937 : Helmikuu 08, 2025, 08:56:08 »
^ ja ^^ Samaa mieltä.

Itse harvoin varaan aikaa samalle päivälle. Yleisimmin muutaman päivän päähän, pisin ollut useamman viikon päähän, tämä johtui pt:n keikkakalenterista. Halusin varmistaa tapaamisen heti, kun tiesin hänen tulevan Helsinkiin.

Koska en hae pikatyhjennystä, pystyn ennakoimaan panetukseni ja valitsen pt:n aika tarkkaan, niin maltan odottaa vastausta. Pt:llä saattaa olla vaikka parin tunnin gfe meneillään tai siviilityöpäivä. Kaikkiin viesteihini on vastattu saman vuorokauden aikana, ensimmäiseen viestiin nopeimmillaan alle minuutissa. Minulla ei siis mitään pahaa sanottavaa vastausviiveestä. Jotta poikkeus vahvistaisi säännön, niin kerran olen kohteessa jo ottanut muutaman askeleen kotiinpäin, kun sovittuun aikaan lähettämääni paikalla ollaan viestiin kesti jatko-ohjeiden saaminen useamman minuutin.

Viestivälineenä pidän WA:sta ja vielä enemmän, jos pt:llä suojausasetukset niin, että näen paikallaolon ja viestin lukemisen. Ymmärrän turvallisuus näkökulman ja ilokseni olenkin huomannut joidenkin säätelevän niitä tilanteen mukaan. Jos tapaaminen on klo 10, niin kiva tietää että pt on hereillä kun WA:ssa ollut paikalla 8:37. 

Jos etsii halvinta pikatyhjennystä NYT, kalu kädessä hengitystä pidättäen, niin on suurempi mahdollisuus pettymykseen. Varsinkin jos seuloo harrastelijoita, osa-aikaisia ja aloittelevia.
Päivän moka vielä tekemättä?

Poissa HuliVili

• Sr. Member
« Vastaus #938 : Helmikuu 08, 2025, 14:32:57 »
Yleensä mies menee sille joka vastaa heti ,  ja sopii heti mennä, kun äijää panettaa, niin siinä on yleensä kiire, ja kaikilla omat aikataulut menot jne.

Asuispa itsekin kaupungissa niin tällainen voisi olla jopa mahdollista. Mutta ei, täältä landelta kun lähtee isolle kirkolle panoreissulle  niin kyllä se parin päivän aikajänne siinä minimissään on. Yleensä varailen aikoja viikon parin päähän.
Livekonsertit 2025: 2  (2024:20)

Poissa Paavola

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #939 : Helmikuu 08, 2025, 14:41:32 »
Yleensä varaan samalle päivälle. Vakkareille ja suosituille tähdille voin varata pari päivää aikaisemmin. Näin on tullut aika vähän ohareita ja peruutuksia.