Mä olen tätä niin kauan tehnyt ja huomannut, että nykymaailma on niin hektistä, että peruutuksia tulee paljon enemmän kuin vaikka 10 vuotta sitten. Toisaalta samaan aikaan on lisääntyneet nyt heti tai ootko vapaa puolen tunnin päästä varaukset.
Uutiset:
Mä olen tätä niin kauan tehnyt ja huomannut, että nykymaailma on niin hektistä, että peruutuksia tulee paljon enemmän kuin vaikka 10 vuotta sitten. Toisaalta samaan aikaan on lisääntyneet nyt heti tai ootko vapaa puolen tunnin päästä varaukset.
Onko kellään kokemusta typystä nimeltä Meiju tai Meijusi? Yritin tavoittaa häntä sähköpostilla joskus alkukesästä, mutta en saanut vastausta. Hiljattain yritin uudelleen Kik-sovelluksen kautta, mutta eipä tärpännyt silloinkaan. Mustavalkoisten kuvien perusteella nätti tyttö ja tekstin mukaan olisi ilmeisesti persettäkin tarjolla. Ilmoitus on näkynyt naapurissa jo pitkään, joten luulisi tytön olevan ns. tosissaan liikkellä. Mutta mitenpä näistä tietää, ei kai mitenkään.Olin yhteydessä AS:ssa. Hän vastasi nopeasti ja pyyteli sponssia, jotta pääsisin katselemaan hänen klubiaan.
Onko kellään kokemusta typystä nimeltä Meiju tai Meijusi? Yritin tavoittaa häntä sähköpostilla joskus alkukesästä, mutta en saanut vastausta. Hiljattain yritin uudelleen Kik-sovelluksen kautta, mutta eipä tärpännyt silloinkaan. Mustavalkoisten kuvien perusteella nätti tyttö ja tekstin mukaan olisi ilmeisesti persettäkin tarjolla. Ilmoitus on näkynyt naapurissa jo pitkään, joten luulisi tytön olevan ns. tosissaan liikkellä. Mutta mitenpä näistä tietää, ei kai mitenkään.Olen tavannut Meijusin. Aivan ihanan söpö ja ujo amatöörityttö. Kroppa sellainen "normi" pehmeä. Eli ei mikään fitnessmimmi mutta ei lihavakaan. Persoonalta oli hyvin samanlainen kuin itse olen ja siltä osin meillä synkkas kyllä aika hyvin.
Suosituksia Tampereelta tälle illalle?
Onko Mirkusta kokemuksia? Yksi punainen pallura on naapurin ilmoituksessa kuvasta, mutta 9 vihreää tekstistä. En muista mitään rapsaa lukeneeni, mutta mitoiltaan vaikuttaa erittäin kiinnostavalta...Tunnetaan myös Mielikkinä vanhalla foorumilla. Monipuolisempaa suikkarin antajaa ei taida tältä planeetalta löytyä Kokemus on kylläkin ainakin 6-vuoden takaa mut tyttö ei oo ilmon mukaan kuitenkaan vanhentunut lainkaan.
Kertokaas mitä palvelun tarjoajia löytyy Tampereen keskustasta lännen suuntaan?
Voi myös ilmoittaa/ilmoittautua privana.