Olen sitä mieltä että kotimaalaiset ammattilaiset, ja tarkoitan tällä karkeasti ottaen henkilöitä joilla on julkinen ilmoitus jollain seksipalveluihin yhdistettävällä sivulla ("naapurisivuston" nyt ollessa niistä suosituin, joka on ylimääräinen miinus sillä se on käytettävyydeltään paska), ovat harvoja poikkeuksia lukuunottamatta puhdas ansa. Maksat enemmän siitä että et saa tehdä mitään, ja vaikka se tietenkin sisältää myös oikein hyvännäköisiä palveluntarjoajia, ulkonäköjakauma on rumaan päin kallellaan verrattuna vaikka yliopiston käytävään, mikä on mielestäni käsittämätöntä.
Ulkomaalaistenkaan palveluita en tosin pahemmin käytä, lähinnä nyt jos sattuu löytymään jokin oikein eksoottinen tyttö joka vaikuttaa lisäksi puhuvan englantia hyvin. Sen sijaan turvaudun lähes yksinomaan kotimaisiin amatööreihin joidenka kohdalla hinnoittelu on pääsääntöisesti kohtuullisempaa, palvelut tyypillisesti laajemmat ja ilman lisämaksuja, usein tulevat oman paikan puutteessa kyläilemään joka on minulle käytännöllistä, ja ulkonäköjakauma vastaa paremmin kokonaisjakaumaa 18-30 -vuotiaista suomalaisista naisista. Ongelma tässä tietenkin on kaikki säätö ja etsintään kuluva vaiva, mutta "naapurisivuston" tarjonta ei tässä kovin paljon edukseen erotu (poissulkien aktiivisesti keikkailevat pt:t), minulla on enemmän aikaa kuin rahaa, ja koen metsästyksen sinänsä olevan jännittävää. Lisäksi en voi olla toteamatta että syrjäytyneenä en kohtaa tyttöjä muuta kuin maksusta, ja olen järkeillyt että ammattilaisten kohdalla todennäköisyys suhteen päivittyminen sokerittomaksi on käytännössä katsoen ε, siinä missä amatöörien kohdalla se on jokin reaaliluku välillä ]0,1[.