"Tai niin kauan kuin tavaraa riittää."No perskele mä oon pyytäny ihan alihintaa 😅😅
Kyllä, ehdottomasti! Tästä lähtien 3000€/h, eihän sitä liian halvalla kannata antaa😌
Näin hyvä tarjous on voimassa vain rajoitetun ajan. Vai ymmärsinkö oikein?
Uutiset:
"Tai niin kauan kuin tavaraa riittää."No perskele mä oon pyytäny ihan alihintaa 😅😅
Kyllä, ehdottomasti! Tästä lähtien 3000€/h, eihän sitä liian halvalla kannata antaa😌
Korkea hinta ei toki ole mitenkään poikkeuksellinen, oikea seuralaispalvelu mihin ei välttämättä sisälly seksiä, (tai jos sisältyy, siitä laskutetaan erikseen) pelkästään illalli...ien hinta on ihan omaa luokkaansa kun meillä tavan hupsukoilla puolituntinen tai koko tunti.
No perskele mä oon pyytäny ihan alihintaa 😅😅
Saanko tingata 5000€/h, mutta koko tunti sitten .No perskele mä oon pyytäny ihan alihintaa 😅😅
Saanko tingata 5000€/h, mutta koko tunti sitten .No perskele mä oon pyytäny ihan alihintaa 😅😅
Ei pidetä taukoa ollenkaan 🤪
Ilmeisesti sinua on kiittäminen että petiteamy on nostanut jo ennestään suolaisia hintojaan.
Kaikki ei ole kroisoksia.
Herrat maksaa työstään veroja, joilla rahoilla kustantaa harrastukset,
entäs ne työtään tekevät tytöt, palveluntarjoajat?
"...kunnes valtio antaa heille normaalit yrittäjän ja työntekijän oikeudet."Herrat maksaa työstään veroja, joilla rahoilla kustantaa harrastukset,
entäs ne työtään tekevät tytöt, palveluntarjoajat?
Verojen maksaminen on periaatteessa mahdollista ja osa niin tekee.
Suomen valtio kuitenkaan valitettavasti *ei* kohtele tätä hommaa normaalina rehellisenä työnä. Ammattiliittoa ei voi perustaa, oikeudet ovat puutteelliset. Turvamiehiä ei voi avoimesti käyttää koska heille helposti tulisi syyte parituksesta. Mainostaa ei saa normaalisti.
Koska valtio aktiivisesti tekee lainsäädännöllä homman vaarallisemmaksi, turvattomammaksi ja vaikeammaksi kuin se olisi jos rehelliseksi työksi tunnustettaisiin (sitten tytöt voisivat mm. pyörittää bordelleja joissa olisi turvamiehet), en itse paheksu jos eivät maksa veroja kunnes valtio antaa heille normaalit yrittäjän ja työntekijän oikeudet.
Verojen maksaminen on periaatteessa mahdollista ja osa niin tekee."...kunnes valtio antaa heille normaalit yrittäjän ja työntekijän oikeudet."
Suomen valtio kuitenkaan valitettavasti *ei* kohtele tätä hommaa normaalina rehellisenä työnä. Ammattiliittoa ei voi perustaa, oikeudet ovat puutteelliset. Turvamiehiä ei voi avoimesti käyttää koska heille helposti tulisi syyte parituksesta. Mainostaa ei saa normaalisti.
Koska valtio aktiivisesti tekee lainsäädännöllä homman vaarallisemmaksi, turvattomammaksi ja vaikeammaksi kuin se olisi jos rehelliseksi työksi tunnustettaisiin (sitten tytöt voisivat mm. pyörittää bordelleja joissa olisi turvamiehet), en itse paheksu jos eivät maksa veroja kunnes valtio antaa heille normaalit yrittäjän ja työntekijän oikeudet.
Tarkoitat varmaankin, kunnes valtio antaa parittajille normaalit yrittäjän ja työntekijän oikeudet.
Nimittäin nuo mainitsemasi epäkohdat koskevat juuri parittajan työtä. Itsensä myyminenhän on ihan laillista nytkin.
Alkakaa näkyvästi puhumaan parittamisen ja parittajien puolesta, niin omakin työnne helpottuu.
Et siis oikein sisäistänyt kirjoittamaani. Vaikuttaa vaikuttaa, mutta vielä enemmän se vaikuttaa parittajien ammatin harjoittaminen (ilmoitusalustan ylläpito, turvapalvelut, jne.) joka on lainsäädännöllä estetty.Verojen maksaminen on periaatteessa mahdollista ja osa niin tekee."...kunnes valtio antaa heille normaalit yrittäjän ja työntekijän oikeudet."
Tarkoitat varmaankin, kunnes valtio antaa parittajille normaalit yrittäjän ja työntekijän oikeudet.
Nimittäin nuo mainitsemasi epäkohdat koskevat juuri parittajan työtä. Itsensä myyminenhän on ihan laillista nytkin.
Alkakaa näkyvästi puhumaan parittamisen ja parittajien puolesta, niin omakin työnne helpottuu.
Ei, kyllä se hyvin merkittävästi itse palveluntarjoajiin vaikuttaa, ettei ole esim. laillisia turvamiehiä tai ammattiliittoa.
Parittaminen olisi mahdollista pitää laillisesti varsin rajoitettuna samalla kun palveluntarjoajille mahdollistettaisiin parempi tilanne. Esim. voitaisiin säätää että bordelleja saa pyörittää tai omistaa ainoastaan seksityöntekijöiden yhteenliittymä/kilta/ammattiliitto/tms, toisin sanoen erillinen parittajan rooli voitaisiin pitää lainsuojattomana.Aika erikoinen laki jos tuollainen menisi läpi, veikkaan että tyssäisi perustuslakiin yhdenvertaisuuden perusteella. Tuollaista lakia olisi aika helppo myös kiertää, miten kontrolloitaisiin kuka tosiasiallisesti olisi seksityöntekijä, vai vain sellaiseksi ilmoittautuva jotta voi pyörittää bordellia?