Reetu vastasi aikoinaan jossain akkainlehden haastattelussa kysymykseen "Mikä kondomi olisit mieluiten?" empimättä Sultan, vahva ja varma laatumerkki. - Joten pitäydyn tässä panomiehen lausunnossa ja lukitsen Sulttaanin. Pakkaus vielä kauluspaidan rintataskuun retevästi näkösälle niin katu-uskottavuus on taattu. Näin uskon vahvasti.
Mitä noi on? Muistan Dire Straits bändiltä biisin Sultans of swing, joten valitaan sultan
Sama
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.” - Kobe Bryant
Täytyy myöntää, että valinnan hetkellä huomioni suuntautuu tyypillisesti ihan muihin asioihin ja olen tyytyväinen jos jompi kumpi löytyy että homma pääsee jatkumaan.. (olen siis tyypillinen mies, joka antaa naisen hoitaa ehkäisyvalinnat.. 😜)
Täydellisellä kropalla varustettu hupakko vai loistava henkinen yhteys? (jos täytyy valita - onneksi usein ei tarvitse! 😁😍😘)
Vastataan Istanbul, koska siellä en ole käynyt. Kairossa olen käynyt haistelemassa pakokaasua työmatkalla useammankin kerran ja venannut tuntikausia lentokentällä. Ei muuten, mutta odottelu tapahtui suurimmaksi osaksi ennen tullitarkastusta. Valitsetko matkakohteesi rannan, meren, ostos- ja biletysmahdollisuuksien mukaan vai kulttuurin, historian ja gourmetin mukaan?
Mutta huorimiskylttyyri on kulttuuria myöskin Kysymykseen, että jos puhutaan ulkomaanmatkoista, niin en kumpaakaan. Syynä se, että minua ole valittu Miss Suomeksi, eikä edes perintöprinsessaksi, niin ei ole tarvetta matkustaa Dubaihin.