Smetana tietenkin kermaviili on ihan toinen juttu.
sama
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.” - Kobe Bryant
Pakko sanoa, ettei kumpikaan. Sen verran vihreä olen, että polttomoottirilla mennään.
Sama
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.” - Kobe Bryant
Ajelisin mielellään täys sähkö autolla (vempaleen hiljaisuus mielytti...). Mutta siihen pitäas saada masennettua mahd järeät äänentoistot jotta ympäristä saa nauttia V-moottorin "ominaisuuksista" jos (siis kun) olen "sillä" tuulella... Käytännössä benziini/tirsseli edelleen voittaja, toistaiseksi...
Hmm... sähköauto olis muuten hyvä mutta eiks siinä tosiaan oo se vaara että käy kuin ratikoilla eli kuurot hyppii siihen alle. 🤔 Noh, otan silti sähköauton ja ajan sit vaikka tööötti pohjassa.😜
Kaveri myyjää lainatakseni. En kumpaakaan, kun ne eivät kestä vielä kunnolla pohjolan oloja ja vituttaa vähän väliä pysähtyä abc tai vastaavalle latailemaan, kun matkat on pitkiä muualla, kuin etelä-Suomessa
Ehkä täyssähkö (sitten kun tulee se viimeinen pakko eli ase ohimolle.) Siihen asti mennään bensalla (diesel-farkkupakua olen kyllä harkinnut, semmoinenkin aikanaan oli, merkki osoittautui maanantaikappaleeksi mutta muuten - mitä sitä yksi mies takapenkeillä tekee...)