Osaatteko arvon herrat suositella oikein kaunis- ja tiukkapilluisia (innie) neitoja meikäläiselle.
Kiitos jo etukäteen.
Kiitos jo etukäteen.
Uutiset:
Kauneus on katsojan silmissä ja tiukkuus riippuu kalun paksuudesta. joten sanoisin että määritelmiin sopii 80% helsingin listoilla olevista tytöistä
Nyt alkoi panettaa todella kun katsoin Veeran kuvia😍 toivottavasti tavataan pian^ Veeras on tiukka
Tiedän;)
Nyt alkoi panettaa todella kun katsoin Veeran kuvia😍 toivottavasti tavataan pian^ Veeras on tiukka
Tiedän;)
Kauneus on katsojan silmissä ja tiukkuus riippuu kalun paksuudesta. joten sanoisin että määritelmiin sopii 80% helsingin listoilla olevista tytöistä
Ei viivapillu ole hupakoilla noin yleinen kuitenkaan.
Ja hyvä niin…
happybird (ilman vaatteita kotimaamme) sanooOletko vieraillut tai onko muut? Itseä tämä tipu kiinnostaisi tavata 🙂
"Mulla on älyttömän tiukka pillu, keskivertoa huomattavan paljon tiukempi"
En ole (vielä) testaamaan päässyt.
Muutamankerran työnnelly mutta ei se hyvän nuorennaisen pillua kummempi ole. Tyyppi on hieman outo🤔happybird (ilman vaatteita kotimaamme) sanooOletko vieraillut tai onko muut? Itseä tämä tipu kiinnostaisi tavata 🙂
Muutamankerran työnnelly mutta ei se hyvän nuorennaisen pillua kummempi ole. Tyyppi on hieman outo🤔happybird (ilman vaatteita kotimaamme) sanooOletko vieraillut tai onko muut? Itseä tämä tipu kiinnostaisi tavata 🙂
Ekallakerralla oli vain huulihölkkää ni mitat sai sillo😉Muutamankerran työnnelly mutta ei se hyvän nuorennaisen pillua kummempi ole. Tyyppi on hieman outo🤔happybird (ilman vaatteita kotimaamme) sanooOletko vieraillut tai onko muut? Itseä tämä tipu kiinnostaisi tavata 🙂
Läpäisitkö testin? Laitoiko dick pick?
Multa kyseli mittoja, joiden merkitystä hän itse ei ehkä tajunnut.
Osaatko tarkentaa miten outo? Onko puhelias vai hiljainen? Pitäis rehvit tosiaan sopia hänen kanssaan kun aikataulut saadaan sopimaan.
Muutamankerran työnnelly mutta ei se hyvän nuorennaisen pillua kummempi ole. Tyyppi on hieman outo🤔