Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tuoksu/haju-fetissi  (Luettu 592 kertaa)

Poissa Tyler

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
Tuoksu/haju-fetissi
« : Helmikuu 10, 2025, 18:55:50 »
Tunnistaako kukaan itsessään otsikossa mainitsemaani fetissiä?
Tulin just taloyhtiön pyykkituvalta ja kävin siellä vessassa. Kun avasin oven niin pysähdyin kuin seinään !
Vessassa tuoksui voimakas, tuore virtsa ja pesemätön, mehevä kuukautisvittu.
Tuoksu piirsi silmieni eteen levitetyt reidet, joiden keskellä ihana, sotkuisen kupliva räme odottaa nuolijaa, sain töintuskin kustua nousevassa erektiossa olevasta siittimestäni.

Istuen oli pakko kusta ja kun mietin pakaroita jotka todennäköisesti alle 10min sitten olivat istuneet samalla paikalla niin alkoi seistä niin, että vedin käteen.

Runkkasin seisaaltani lastin lavuaariin, pesin käteni ja spermarihmat huuhtoutui samalla kaupungin viemäriverkostoon.

Poissa Vilmaliini

• Full Member
  • Galleria (13)
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Tuoksu/haju-fetissi
« Vastaus #1 : Helmikuu 10, 2025, 20:22:02 »
Tunnistaako kukaan itsessään otsikossa mainitsemaani fetissiä?
Tulin just taloyhtiön pyykkituvalta ja kävin siellä vessassa. Kun avasin oven niin pysähdyin kuin seinään !
Vessassa tuoksui voimakas, tuore virtsa ja pesemätön, mehevä kuukautisvittu.
Tuoksu piirsi silmieni eteen levitetyt reidet, joiden keskellä ihana, sotkuisen kupliva räme odottaa nuolijaa, sain töintuskin kustua nousevassa erektiossa olevasta siittimestäni.

Istuen oli pakko kusta ja kun mietin pakaroita jotka todennäköisesti alle 10min sitten olivat istuneet samalla paikalla niin alkoi seistä niin, että vedin käteen.

Runkkasin seisaaltani lastin lavuaariin, pesin käteni ja spermarihmat huuhtoutui samalla kaupungin viemäriverkostoon.

Melkeinpä kadehdin tuollaista nopeaa kiihottumista ja pakottavaa runkkaustarvetta :wanker:

Itsellä on muutama miesten hajuvesi tai mitä ne nyt ovat nimeltään nykyisin, jotka kostuttavat paikat läpimäräksi ihan sama missä olen.
Myös miehisen suihkugeelin tuoksu kostealla iholla suihkun jälkeen kiihottaa ja auttaa pääsemään fiilikseen. Muuten ei hajuherkkänä ole sillä tavalla merkitystä.
-𝑻𝒂𝒍𝒗𝒊𝒍𝒐𝒎𝒂𝒍𝒍𝒂-🌴

Poissa JämeräpartainenInsinööri

• Jr. Member
« Vastaus #2 : Helmikuu 10, 2025, 22:27:08 »
Yleisesti asiat ymmärretään:

"Kink" == asia, joka lisää kiihotusta / seksuaalista tyydytystä.

"Fetish" == asia, joka on välttämätön kiihotuksen / seksuaalisen tyydytyksen suhteen.

No joo, tämä ei ehkä ole sellainen aihe, johon haluaisin vastata ... mutta, minulle näyttää olevan hyvin tärkeää se, että toinen "tuoksuu oikealta". Määritelmän mukaan se olisi ehkä tuoksufetissi, mutta ... itse väitän, että olen vain herkkä feromoneille. Tiedostetulla / selkeällä tuoksulla tai hajulla ei ole positiivista merkitystä, mutta selkeästi merkitystä on toisen ihon tuoksulla, vaikka se ei olisi nuuhkiessa  ;D havaittavissa, muuten kuin sivuvaikutuksinaan.

Onko tämä sitten normaalia lajityypilliseksi laskettavaa optimointia "ei kannata edes yrittää lisääntyä väärän histokompleksin omaavan kanssa (tunnistettavissa tuoksusta, alitajuisesti)" vai joku outo fetissi, ... haluan uskoa, että lajityypillistä optimointia  ;) koska en etsi tunnistettavaa tuoksua, eivätkä tunnistettavat hajut kiihota.

Jälleen kerran, ei ollenkaan selkeää tai yksinkertaista. Biologia harvemmin on.

Poissa velihopea

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #3 : Helmikuu 10, 2025, 23:21:31 »
Kiihotun (suht puhtaan, en kusisen) pillun tuoksusta ja mausta. Tuoksu ja maku ovat tärkeitä. Ja kiihotun kun multa otetaan suihin, mieluiten paljaalla. Ylläripylläri, 69 owona on suosikkini. Pannessa voidaan sit hyvin käyttää kumia.

Poissa AnniAuringonkukka

• Hero Member
  • Galleria (11)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #4 : Helmikuu 10, 2025, 23:43:06 »
Itsellä on muutama miesten hajuvesi tai mitä ne nyt ovat nimeltään nykyisin, jotka kostuttavat paikat läpimäräksi ihan sama missä olen.

Sama täällä. Töissä en valitettavasti voi tai halua pullotuoksuja nuuhkia, mutta siviilissä Gomme des Garçonsin Blackpepper miehellä aiheuttaa mulla lähestulkoon sellaisen piirretyistä tutun leijuminen sen tuoksun perässä. Toki vaatii, kuten kaikkien hajuvesien kohdalla, että tuoksu sopii käyttäjälleen ja yhteen tämän oman ominaistuoksun kanssa.

Ja itseään viehättävän ihmisen puhdas iho tai tuore hiki myös on huumaavaa, just niiden täällä mainittujen feromonien takia.
Jyväskyläilemässä 5.-8.3.

Poissa Tyler

• Full Member
« Vastaus #5 : Helmikuu 11, 2025, 01:43:30 »
Hien suolainen tuoksu ja maku on ihanaa, ”suht’puhtaan pillun” tuoksu ja maku mainittiin ja niinhän se on. Kuukautiset tuo siihen vielä messevän nyanssin.
Pari päivää sitten naamani sellaiseen ängin kun käskettiin, enkä jäänyt toista käskyä odottamaan.

Ehkä tuo pyykkituvan wc:n haju (ei sitä tuoksuksi voi sanoa wc:ssä, jalkovälissä kyllä voi) palautti mieleni tuohon parin päivän takaiseen hetkeen niin, että jouduin masturboimaan siellä vessassa.

Poissa häkkisen isa

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #6 : Helmikuu 21, 2025, 23:57:44 »
mä oon silleen pervo että oikean ihmisen kanssa mikään ei tuoksu tai maistu niin hyvältä kuin hikiset kassit ja hikinen vehje. aina silloin tällöin kun tähtien asento osuu kohdalleen, tuulee oikeasta suunnasta, miehen feromonit hittaa ja genetiikka kolahtaa, niin tätä tapahtuu asiakkaidenkin kanssa. silloin haistaa semmosen mielettömän herkullisen häivähdyksen jalkovälistä suikkarin aikana, ja suorastaan kaduttaa että passitti asiakkaan saman tien suihkuun. sit miettiikin sen jälkeen miten kehtais kysyä, että voitko ensi kerralla tulla pesemättömänä paikalle.

mutta mitä hikisemmät, sen paremmat. parhaimmillaan ne on sitten kun on istuttu kalsareissa sohvalla koko päivä, tai nukuttu lämpimien vällyjen alla vierekkäin koko yö, niin että säkit on päässeet oikein kunnolla muhimaan. salihikikin toimii. lempiharrastuksiani parisuhteessa on se, että välillä menen heilan syliin pää reisien päälle ja hautaan itseni vehkeisiin, tai hieron naamaa kasseihin ja löysään munaan, että voin nuuhkia niitä antaumuksella. suihinottokin on melkein antoisampaa jos hyvältä tuoksuva vehje ei ole ihan puhdas, niin saa maistaa semmosen kivan suolaisuuden.

oon kyllä toisaalta myös ihminen kuka nauttii sylitansseja saadessaan ehkä kaikista eniten siitä, kun kaiken hajuveden ja hiuslakan ja ihovoiteiden alta aina välillä häivähtää semmonen ihan kevyt vieno pilluhien haju, niin sopinee teemaan.

tästä huomaa ehkä kaikista parhaiten miten vahvasti se seksuaalinen viehätys muodostuu feromonien perusteella, koska valtaosan kanssa kassien haju ei herätä mitään sen ihmeempiä tuntemuksia, ja usein se suorastaan ällöttää.
nähdään, terkuin ihana isa 😘

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #7 : eilen kello 00:07:37 »

Sama täällä. Töissä en valitettavasti voi tai halua pullotuoksuja nuuhkia, mutta siviilissä Gomme des Garçonsin Blackpepper miehellä aiheuttaa mulla lähestulkoon sellaisen piirretyistä tutun leijuminen sen tuoksun perässä. Toki vaatii, kuten kaikkien hajuvesien kohdalla, että tuoksu sopii käyttäjälleen ja yhteen tämän oman ominaistuoksun kanssa.

Ja itseään viehättävän ihmisen puhdas iho tai tuore hiki myös on huumaavaa, just niiden täällä mainittujen feromonien takia.
Juurikin näin!! Mulla ei ole mitään tietoa mistä hajuvedestä on kyse mutta pää kääntyy kuin pöllöllä, kulli on kovana kuin graniitti ja ukko kävelee liikennemerkkejä päin niin että kolina käy. Ja sitten se joidenkin naaraiden ominaisuustuoksu joka vahvistuu seksin aikana. Saatana tämä nelikymppinen huuhkaja on kujalla kuin kissa joka on juuri kissanminttua nuuhkinut aimo annoksen. Pelkkä ajatuskin saa teryleenihousut repeemään.
KäteenHeiluttaja

Poissa AnniAuringonkukka

• Hero Member
  • Galleria (11)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #8 : eilen kello 12:59:46 »
^ Jep! Jotkut tuoksut on niin jumalaisia, että en voi olla nuuskimatta itteeni vähän väliä jos käytän niitä. Initio-hajuvesitalon Psychedelic Love ja Absolute Aphrodisiac on tämmöisiä. Ne on puhdasta seksiä. Sitten Kilianin Angel's Share on ihana talviparfyymi, joka tuoksuu musta ihan kaneliselta omenapiirakalta ja konjakilta.

Hitto ko hajuvesimieltymys ja horoilu on niin huono kombo 🥲
Jyväskyläilemässä 5.-8.3.