Löytyykö täältä joku joka tämän taidon osaa ja oikeasti nauttii tämän tekemisestä
Uutiset:
Löytyykö täältä joku joka tämän taidon osaa ja oikeasti nauttii tämän tekemisestä
Olisiko sittenkin edellinen kirjoittaja Freyja se ihana palvelutuottaja, joka antaisi minulle ensimmäisen kerran tyydytyksen vain eturauhastani kiihottamalla ja hieromalla?
Olisiko samalla todistettavissa se väittämä, jonka jotkut ovat tälläkin saitilla todistaneet mahdolliseksi, että on mahdollista saavuttaa raju ”kakkosorgasmi” nimenomaan eturauhasta stimuloimalla?
Mutta minun tapauksessani se edellyttäisi sitomistani sänkyyn jo leikin alkaessa, sillä minulla tulee aina hirveä ”pakokauhu” ensimmäisen laukeamisen jälkeen.
Onko merilapin alueella millasta tarjontaa tämän suhteen?Minä ajelen aina välillä siitä ohi kun meen Oulusta Rovaniemelle hoitelemaan peppuja 😜 pysähtyäkin voin jos muuta tarjontaa ei sieltä löydy. 🤗
Lady Angela / Angela mummon luona kävin kesällä hierottamassa eturauhasta. Omasta mielestäni palvelu oli ensikertalaiselle hyvinkin tyydyttävä kokemus. Uusi käynti on ollut jo jonkin aikaa suunnitteillaMummo kiittää ja tervetulotoivottaa uusiokäynnille 😉 lempilajini 😊