Minä aineskin arvostan palvelua tarjoavia enkä kutsu huoriksi. Tytötkin saavat nauttia seksistä.
Uutiset:
Voi että näitä romantikkoja riittää. Kyllä ne tytöt nauttivat ainoastaan siitä sileästä setelistä..
Jos seksityöntekiää halutaan loukata niin silloin niitä haukutaan prostiouduksi.
Hear hear. Huor huor.
Voi että näitä romantikkoja riittää. Kyllä ne tytöt nauttivat ainoastaan siitä sileästä setelistä..
Harmi, että sulla on työ, josta et saa mitään muuta iloa tai nautintoa, kuin palkan tilille Itse en jaksaisi sellaista duunia.
Toisin sanoen: huoraisinko, jos siitä ei maksettaisi? En tietenkään. Huoraisinko, jos en saisi siitä mitään muuta kuin rahaa (esim. onnistumisen kokemuksia, hyviä kohtaamisia, aikataulullista vapautta, ym asioita jotka mulle ovat työssä tärkeitä)? En tietenkään.
Romantikkoja riittää, mutta niin teitä kyynisiä ja väsyneitäkin, joille tuntuu olevan hirveän tärkeää todistella, ettei nainen voi valita seksityötä yksinkertaisesti siksi, että se on parhaimmillaan kivaa, palkitsevaa ja joillekuille sopivaa työtä
*Jos seksityöntekiää halutaan loukata niin silloin niitä haukutaan prostiouduksi.
Hear hear. Huor huor.
Tässäpä tämä.
No mutta onhan niitä hupakkoja jotka tekevät sitä vaan rahasta ja niihin kokemuksiin turskien puheet viittaavat. Kumpia on enemmän? Veikkaisin niitä rahasta huoraavia kuitenkin. Sinä et sitä kaiketi tee pelkästään rahasta, ei sellaista mielikuvaa ainakaan saitilla ole jäänyt. Edustatko mielestäsi enemmistöä vai vähemmistöä?
No mutta onhan niitä hupakkoja jotka tekevät sitä vaan rahasta ja niihin kokemuksiin turskien puheet viittaavat. Kumpia on enemmän? Veikkaisin niitä rahasta huoraavia kuitenkin. Sinä et sitä kaiketi tee pelkästään rahasta, ei sellaista mielikuvaa ainakaan saitilla ole jäänyt. Edustatko mielestäsi enemmistöä vai vähemmistöä?
Edustan itseäni, en kuvittele tietäväni muiden motiiveja, se taito näyttäisi olevan paremmin hallussa esim. sinulla ja Ilarilla 😏
Mutta kun esitetään väitteitä, esim. "kaikki huoraavat VAIN rahan takia" tai "kukaan ei huoraisi, jos olisi muita vaihtoehtoja" tai "ei ole olemassa onnellista huoraa", niin pääsääntöisesti väitteen esittäjät eivät ole itse seksityöntekijöitä, joten kyllä, koen että oma kokemukseni omasta elämästäni on huomattavasti validimpi kuin teidän ennakkoluulonne.
Itselläni on juuri päinvastaisia kokemuksia 🤔No mutta onhan niitä hupakkoja jotka tekevät sitä vaan rahasta ja niihin kokemuksiin turskien puheet viittaavat. Kumpia on enemmän? Veikkaisin niitä rahasta huoraavia kuitenkin. Sinä et sitä kaiketi tee pelkästään rahasta, ei sellaista mielikuvaa ainakaan saitilla ole jäänyt. Edustatko mielestäsi enemmistöä vai vähemmistöä?
Edustan itseäni, en kuvittele tietäväni muiden motiiveja, se taito näyttäisi olevan paremmin hallussa esim. sinulla ja Ilarilla 😏
Mutta kun esitetään väitteitä, esim. "kaikki huoraavat VAIN rahan takia" tai "kukaan ei huoraisi, jos olisi muita vaihtoehtoja" tai "ei ole olemassa onnellista huoraa", niin pääsääntöisesti väitteen esittäjät eivät ole itse seksityöntekijöitä, joten kyllä, koen että oma kokemukseni omasta elämästäni on huomattavasti validimpi kuin teidän ennakkoluulonne.
Itseni kohdalla olen useimmin huomannut ja aistinut, että hupakot tekevät sitä vaan rahan takia. Se "liukuhihnatuotanto" liene oikea termi. Ehkä se on vaan sitten itselle aikoinaan sattunut huonoja valintoja. Ei ne kyllä huonoja ole olleet, mutta kyllä se on paistanut kaikista läpi, että raha on mikä kiinnostaa. Itseasiassa kun miettii niin ne muutamat joilla käynyt enemmän kuin kerran niin toinen kerta ollut aina parempi. Niitä on kolme. Yhdellä ainoalla käynyt kolme kertaa niin kyllä siinä vikalla kerralla aisti tietyt maneerit mitä toistetaan. Mutta niinhän se menee parisuhteessakin pidemmän päälle
Itselläni on juuri päinvastaisia kokemuksia 🤔No mutta onhan niitä hupakkoja jotka tekevät sitä vaan rahasta ja niihin kokemuksiin turskien puheet viittaavat. Kumpia on enemmän? Veikkaisin niitä rahasta huoraavia kuitenkin. Sinä et sitä kaiketi tee pelkästään rahasta, ei sellaista mielikuvaa ainakaan saitilla ole jäänyt. Edustatko mielestäsi enemmistöä vai vähemmistöä?
Itseni kohdalla olen useimmin huomannut ja aistinut, että hupakot tekevät sitä vaan rahan takia. Se "liukuhihnatuotanto" liene oikea termi. Ehkä se on vaan sitten itselle aikoinaan sattunut huonoja valintoja. Ei ne kyllä huonoja ole olleet, mutta kyllä se on paistanut kaikista läpi, että raha on mikä kiinnostaa. Itseasiassa kun miettii niin ne muutamat joilla käynyt enemmän kuin kerran niin toinen kerta ollut aina parempi. Niitä on kolme. Yhdellä ainoalla käynyt kolme kertaa niin kyllä siinä vikalla kerralla aisti tietyt maneerit mitä toistetaan. Mutta niinhän se menee parisuhteessakin pidemmän päälle
Ne harvat joilla olen käynyt ovat nauttineet kyllä hommastaan, ovat osanneet ottaa hommasta kaiken irti.
Nautinto ei ole ainoastaan jäänyt minun osakseni ja jäänyt fiilis etteivät tee tätä mitenkään pakosta rahan takia.
Tainnut muutaman kerran jäädä laittamatta muistutus koska aika loppui 🙈
Mutta ehkä minulla sitten on käynyt vain hyvä flaksi, kerran kävin kyllä rahan takii mutta se oli tietoinen ulkom. hupakko.
Töissä käydään yleensä rahan takia. Jos voittaa Eurojackpotissa 20 milliä, niin aika harva enää töitä tekisi kun motivaatio puuttuu. Ei vaikka siellä töissä olisi kuinka kivaa ja saisi kivoista työkavereista kymmenen orgasmia päivän aikana.Näkisitpä mun työkaverin - hoikka hyvännäköinen 160cm blondi jolla on hyvät tissit - niin et ihmettelisi vaikka Eurojackpot-voittajana palaan sorvin ääreen päivä toisensa jälkeen.
Töissä käydään yleensä rahan takia. Jos voittaa Eurojackpotissa 20 milliä, niin aika harva enää töitä tekisi kun motivaatio puuttuu. Ei vaikka siellä töissä olisi kuinka kivaa ja saisi kivoista työkavereista kymmenen orgasmia päivän aikana.