Onko pk-seudulla mimmiä jota suositella ja jolta hoituu squirttaus?
Kiitollisena vastauksista etukäteen!
Kiitollisena vastauksista etukäteen!
Uutiset:
Mutta jostain syystä se toinen kierros jäi toteutumatta, koska pt päätti keventää omia mietteitään. Ja näin ollen maksoin siis tunnin siitä että hän sai kertoa ongelmistaan. Minulle tämä oli siten yksi pohjanoteerauksista, sillä koko homma osoitti että hän ei ollut välittänyt esitetyistä toiveista pätkääkään.
Kerrotaanpa nyt oma kokemus. Olen siis seksistä puhumisen suhteen ujo, ja siksi olen yleensä sopinut etukäteen pt kanssa siitä mitä tulemaan sähköpostilla. Ja näin tälläkin kertaa, olkoonkin että moka oli se että olisi pitänyt valita sellainen ajankohta jolla tietää varmasti että tulee onnistumaan. Valitettavasti teen sellaista työtä että yllätykset ja muutokset ovat säännöllisen epäsäännöllisiä. Osin johtuu siitä että työhöni liittyy nuorten mielenterveysasiat ja toisten huomioon ottaminen. Lisäksi en tarkistanut sitä onko hän oikeasti lukenut viestini. Olin kertonut että tulen ekalla kierroksella nopeasti, ja toinen kierros on se nautinnollisempi, ja siksi haluankin pitkän ajan. Tässä tapauksessa 90 min.
Tapaaminen ei siksi ollut huippu. Se mikä teitä muita kiinnostaa - uskon vakaasti että suihinotto ja seksikin ovat loistavia. Suihinotto olikin. Squirttauksen näkeminen ihan kiinnostavaa, se oli mulle uutta. Mutta jostain syystä se toinen kierros jäi toteutumatta, koska pt päätti keventää omia mietteitään. Ja näin ollen maksoin siis tunnin siitä että hän sai kertoa ongelmistaan. Minulle tämä oli siten yksi pohjanoteerauksista, sillä koko homma osoitti että hän ei ollut välittänyt esitetyistä toiveista pätkääkään. Omalta osaltani ei jatkoon. Te jotka olette tottuneempia vaatimaan haluamaanne, teille varmaankin kiva tapaus.