Tänään parin tunnin kyyditystä ihanaisen kanssa. Pehmeää ja maistuvaa menoa.
Setämieskin tuntee itsensä kummasti virkeäksi.-(:
Setämieskin tuntee itsensä kummasti virkeäksi.-(:
Uutiset:
Kävin tapaamassa. Mielestäni re ilmoituksen kuvat olisivat päivityksen tarpeessa. Olisi pitänyt uskaltaa olla rohkeampi ja lähteä vaan ovelta menemään.
Ei ole mielestäni niin hoikassa kunnossa kuin kuvat antavat olettaa. Mut jokainen tekee omat arviot ja kauneus on katsojan silmässä.Kävin tapaamassa. Mielestäni re ilmoituksen kuvat olisivat päivityksen tarpeessa. Olisi pitänyt uskaltaa olla rohkeampi ja lähteä vaan ovelta menemään.
Saisiko lisätietoja tästä. Mitkä on muuttunut?
Ei ole mielestäni niin hoikassa kunnossa kuin kuvat antavat olettaa. Mut jokainen tekee omat arviot ja kauneus on katsojan silmässä.Kävin tapaamassa. Mielestäni re ilmoituksen kuvat olisivat päivityksen tarpeessa. Olisi pitänyt uskaltaa olla rohkeampi ja lähteä vaan ovelta menemään.
[/quot
Makunsa kullakin ja kaikilla meille löytyy sopiva nainen:)
Heippa
Mikäli joku haluaa ottaa kantaa minun kuviin ja painoon, niin tässä on kuva viime viikolta. Toki olisin voinut tuoreitakin kuvia ilmoitukseen laittaa, myönnän. Samat kuvat ovat olleet käytössä jo tovin.
Ilmoituksessani selkeästi lukee : olen sopusuhtaisen muodokas aikuinen nainen, 70kg. Kuvissa näkee että olen muodokas!
En sitten tiedä, odottiko joku näkevänsä 50kiloisen laiheliinin…..
Toki pitää olla rohkeampi ja kääntyä ovelta, mikäli mielikuvat eivät vastaa todellisuutta. Toki myös kannattaa tutustua etukäteen tekstiin, niin ymmärtää paremmin minkä kokoisesta/ikäisestä/muotoisesta naisesta on kyse ja sen mukaan valitsee itsellensä sopivan.
Kuvia en päivittänyt, koska mikään ei ole muuttunut radikaalisesti. Olen edelleenkin se sama 70 kiloinen, sopivasti muodokas aikuinen nainen vaikka tauolla olinkin!
Kävin tapaamassa. Mielestäni re ilmoituksen kuvat olisivat päivityksen tarpeessa. Olisi pitänyt uskaltaa olla rohkeampi ja lähteä vaan ovelta menemään.