Onko siitä ollut hyötyä että on Twitter ja/tai insta-tili ilmoituksen ohella?
Uutiset:
Mulla on Facebook, Insta ja Twitter. Lähinnä noista on ollut OnlyFansin mainostukseen apua, mutta jokunen asiakas live-tapaamisiinkin löytänyt. FB ja ig on aika hankalia alustoja mainostaa, mutta ainakin joidenkin asiakkaiden kohdalla on heillä on herännyt luottamus, kun on "todiste" mun olemassaolosta.
Omista nettisivuista et kysynyt, mut mulla kotisivujen olemassa olo on toiminut tosi hyvin 😄
Veikkaan että noin 2500. Voi olla vähän alle tai reilusti alakanttiin.
Mitä mieltä te ootte, että kannattaako omat kotisivut väsätä?
Mä tässä puolitosissaan harkitsen moisten rustailua Mutta, pitäskö tosiaan olla joku ulkomainen palvelin?
Omat kotisivut helpottas mun hommaa itseasiassa jonkun verrankin, kun siellä vois kirjotella kaikenlaista liirumlaarumia, ja ne joita ne tiedot oikeesti kiinnostaa ni ne sieltä löytää... esim Muut palvelut yms jos sellaisia joskus miettisin
Mä tässä puolitosissaan harkitsen moisten rustailua Mutta, pitäskö tosiaan olla joku ulkomainen palvelin?
Omat kotisivut helpottas mun hommaa itseasiassa jonkun verrankin, kun siellä vois kirjotella kaikenlaista liirumlaarumia, ja ne joita ne tiedot oikeesti kiinnostaa ni ne sieltä löytää... esim Muut palvelut yms jos sellaisia joskus miettisin
Suosittelen. Itse ainakin ajauduin tähän GFE harrastukseen erään nimeltä mainitsemattoman ja nyt tauolla olevan pt:n varsin näyttävien kotisivujen ansiosta.
...
Mä en heppoisin perustein tekis. Niiden olemassaolo maksaa aikaa ja rahaa. Lisäksi mietin että miten asiakkaat löytää ne sivut..?🤔 Sivuja pitää mainostaa jossain niin miksei sitten samallavaivalla mainosta itse asiaa.
Toki sinne saa materiaalia niin paljon kuin haluaa ja pystyy brändäämään itsensä paremmin.
Mutta plussat ja miinukset pitää itse katsoa kun tietää parhaiten tilanteensa.