Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Harrastatko sekasaunomista, ja onko se eroottinen tilanne?  (Luettu 14032 kertaa)

Poissa dirk

  • Newbie
  • Viestejä: 33
  • * Kelpo kaveri
Vs: Harrastatko sekasaunomista, ja onko se eroottinen tilanne?
« Vastaus #40 : Syyskuu 25, 2023, 23:04:57 »
Käyn saunassa vain alasti. Ei kiinnosta yhtään Löylyt ja Allas Sea poolit. Pidän muutenkin perinteisistä saunoista. Sekasaunominen alasti on todella jees. Olen ollut tuttujen ja tuntemattomien kanssa. Siinä on jotenkin niin tasa-arvoinen olo kuin voi olla.

Poissa Mondos

  • Full Member
  • Viestejä: 227
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Harrastatko sekasaunomista, ja onko se eroottinen tilanne?
« Vastaus #41 : Syyskuu 26, 2023, 00:44:20 »
Kyllä Kasakka kun pirttihin poikkeaa matkoillaan saunaan poikkeuksetta naisväen kanssa mennään yhdessä. Kuuluu kestitykseen,on tietyillä alueilla ikivanha traditio.
Ja kasakka se kantoi vettä.Vaikkei sitä kyrpeä vittuhu menny ku kirvesvarre verra juu,vain kirvesvarre verra juu.

Poissa RobertLey

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5447
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
Vs: Harrastatko sekasaunomista, ja onko se eroottinen tilanne?
« Vastaus #42 : Syyskuu 26, 2023, 05:43:11 »
Ei ole sekasaunoja vastaan mitään, mutta parhaat löylyt saa kun voi saunoa hiljaisuudessa ja tuntea miten kroppa hiljallensa sulaa ja kuonat lähtevät sitten siinä peseskellessä. - On vähän eri juttu painua työ-, tai jonkun muun porukan kanssa saunaan (yleensä alkoholia mukana kuvioissa) niin itsellä ainakin menee löylyistä se paras terä poies. Ei ole tullut pidettyä semmoista edes oikein kunnon saunomisenakaan.

Noin yleisesti ottaen olen mennyt sekasaunoihin kun on erikseen pyydetty, mutta itse ei ole tullut moisia ehdotetuksi. Eipä se haittaa ketä siinä vieressä istuu kunhan jää se turhanpäiväinen pulina pois kuvioista; sillon on tullut otettua kauha kouraan ja heitettyä vettä kiukaalle sen verran raskaalla kädellä että lopuksi on sitten tullut yllättäen lauteille tilaa ja saanut nauttia tosiaan yksikseen lämmöstä ja raukeudesta.

Niin onko se eroottinen tilanne? Ei varmaan mutta joskus tukalaa (niille toisille...)

Poissa Punnus

  • Newbie
  • Viestejä: 39
  • * Kelpo kaveri
Vs: Harrastatko sekasaunomista, ja onko se eroottinen tilanne?
« Vastaus #43 : Lokakuu 13, 2023, 21:54:20 »
Käytkö sekasaunassa alasti, sellaisella porukalla, jossa vallitsee tavallisen kansan pelisäännöt (suurinpiirtein nudistirannan säännöt), että kaikenlaisia viitteitä seksuaaliseen kiinnostukseen katsottaisiin luultavasti paheksuen?

Onko sellainen sekasaunominen täysin neutraali kokemus, vai tuleeko edustavimman näköisiä vartaloita arvioitua myös eroottisella tai suorastaan seksuaalisella kiinnostuksella?

No opiskeluaikoina tietenkin olin vaikka kuinka monessa sekasaunassa, samoin joissakin harrastusporukoissa. Etikettiin kuuluu olla ihan muina miehinä mutta ei kai sitä nyt pysty terve mies olemaan tsekkaamatta. Mieleen jäi, kun kerran suljin saunanoven perässäni ja käännyttyäni lantio suunnilleen silmieni korkeudella ylälauteella istui yksi todella edustavan näköinen nuori nainen haarat levällään nojaten seinään. Kuten asiaan kuului, en reagoinut mitenkään ja menin tyhjälle paikalle istumaan. Mutta sitä minkä on nähnyt ei saa ei-nähdyksi.

Poissa pihla666

  • Jr. Member
  • Galleria (4)
  • Viestejä: 53
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Harrastatko sekasaunomista, ja onko se eroottinen tilanne?
« Vastaus #44 : Kesäkuu 25, 2024, 22:12:11 »
Harrastan sekasaunomista kyllä, monissa kaveriporukoissa se on ihan perusjuttu! Sitten kaikki sellaiset seksisaunat, saunatreffit, saunaesileikit ja saunaan-panemaan-kahdestaan-kun-muualla-on-ihmisiä -hommelit on asia ihan erikseen ::) Tykkään esim kutsua turskat saunaan, jos mulla kämpillä sellainen on - on hauskaa ottaa parit löylyt ja vaikka pestä toinen oikein kunnolla ja hyväillä kehoa joka paikasta suihkussa, ja saunan lauteillakin voi vähän pulssia nostattaa tutustuessa toisen kehoon hieman.. ;D Aika nopeasti yleensä sieltä saunasta tosin tulee lähdettyä makkarin puolelle :D Mutta kerran jäätiin saunaan panemaan (tosin alalauteilla) ja asiakas sai mut jopa squirttaamaan siellä! Kuumaa ja märkää voi olla saunassa monella tavalla :D

Mua naurattaa kun ihmiset sanoo tässä ketjussa että "sauna on pyhä paikka, ei mitään seksuaalista siellä" - en tiedä teistä mutta musta seksuaalisuus ja seksikin on parhaimmillaan aika pyhää, sen sijaan ainakin että ne olis jotain "epäpyhää" ;) <3

Kujeilevaa ja kurvikasta <3

Poissa Turuntyttö

  • Sr. Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 1011
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Harrastatko sekasaunomista, ja onko se eroottinen tilanne?
« Vastaus #45 : Kesäkuu 25, 2024, 23:24:07 »

Mua naurattaa kun ihmiset sanoo tässä ketjussa että "sauna on pyhä paikka, ei mitään seksuaalista siellä" - en tiedä teistä mutta musta seksuaalisuus ja seksikin on parhaimmillaan aika pyhää, sen sijaan ainakin että ne olis jotain "epäpyhää" ;) <3

Joillekkin, esim minulle sauna on juurikin vain sen ns oman rauhallisen hetken aika. Kiireisen arjen keskellä se harvinainen lyhyt hetki kun saisi olla ihan itsekseen ja rauhassa Eli periaatteessa ”pyhää”.😊 Se on jokaiselle saunojalle oma juttunsa ja/tai ”rituaalinsa”. Lisäksi koska en itse ole mikään ns kunnon saunoja vaan saatan viihtyä siellä ehkä pari minuuttia ennen kuin tulee huono olo, niin seksin harrastaminen siellä ei oikein houkuta.🤔😁
Opiskelijarouva

Turku

Poissa Lapsuuden Sankari

  • Newbie
  • Viestejä: 10
  • * Kelpo kaveri
Vs: Harrastatko sekasaunomista, ja onko se eroottinen tilanne?
« Vastaus #46 : Kesäkuu 26, 2024, 07:25:51 »
Aah, yksi lempikeskusteluaiheitani - suomalainen saunakulttuuri!

Niin hurjalta kuin se kuulostaakin, en ole koskaan ollut aidossa alastomassa sekasaunassa. Alasti saunomiset vastakkaisen sukupuolen kanssa (kouluikäisenä tai sitä vanhempana) ovat rajoittuneet omaan äitiin tai vakituisiin tyttöystäviin. Muiden naisten kanssa en ole vahingossakaan päätynyt ikinä alasti samaan saunaan.

Suurimmat sekasaunakokemukset ovat jostain lukioiästä, kun saunoimme uikkarit päällä. Samoihin aikoihin osuu parit kokemukset myös sellaisista sekasaunoista, missä miehet ovat alasti ja naiset uikkarit päällä. Näistä jäi nuorelle minulle vähän kurjat kokemukset, kun koin tulleeni "pakotetuksi" riisumaan itseni alasti muiden silmien edessä. Mielestäni se oli vähän epäreilu tilanne, että uikkareilla itsensä verhonneet vaativat toista riisumaan pyyhkeensä, samalla kun huutelevat jotain nössöä (jos tilanne tapahtuisi nykypäivänä ja sukupuolet olisivat toisin päin, tilanne olisi seksuaalista häirintää pahimmillaan). Myöskään se ei helpottanut oloa, että tilanteelle jaksettiin nauraa pitkä tovi tapahtuman jälkeen, tai siitä ylipäätään jauhettiin keskusteluissa. Oltiin silloin jotain epäkypsiä nipin napin täysi-ikäisiä, mutta tuon ajan fiilikset ovat jääneet hyvin (vai pahasti?) johonkin takaraivoon, palautuen tätä viestiä kirjoittaessa taas pintaan.

Opiskeluaikoina sekasaunominen oli usein synonyymi jonkinasteiselle sekoilulle, enkä tarkoita nyt mitään perus opiskelijoiden känniörvellystä. Jotenkin tuntuu siltä, että sekasaunomisesta tehtiin aina etukäteen tosi suuri ja korostettu juttu, jonka vuoksi sitten se homma jäi lopulta toteuttamatta. Joskus etenkin naisilla oli hirveä uho päällä ennen h-hetkeä, että "siellä saunassa ollaan sitten alasti" tai "uimapuku ei kuulu saunaan". Sitten kun tuli aika lähteä sinne löylyihin, kukaan ei kuitenkaan lähtenyt saunomaan erilaisin verukkein, josta taas tuli vähän omituinen varjo koko illanivietolle. Olisi päästy helvetisti helpommalla, kun jo ennakkoon olisi päätetty, että meillä on joko yhteinen uikkarisauna tai sitten miehet ja naiset saunovat omissa vuoroissaan.

Tässä tuleekin eteen näitä suomalaisen saunomisen omituisuuksia. Me väitämme helposti, että meille alasti saunominen tai sekasaunominen on luonnollista, ja monien tarinoiden mukaan suomalaiset voivat mennä koska tahansa kenen tahansa kanssa alasti saunaan. Asia ei kuitenkaan tunnu olevan noin yksinkertaista. Eikä mielestäni voida oikein puhua luonnollisestakaan asiasta, kun siitä alastomuudesta tai sekasaunasta tehdään niin iso juttu. Jos asiasta tarvitsee kohkata ihan hirveän kovaan ääneen, usein jonkinlaisen huumorin säestämänä, niin onko se silloin oikeasti luonnollista? Minun mielestäni ei. Tarkoitan siis niitä tilanteita, joissa vaikkapa mökkivierailulla isäntä toteaa vieraille jotain "meillä mökillä alasti sekasaunominen on luonnollista, uikkarit voi jättää kotiin räh räh". Jos se on luonnollista, niin miksi siitä pitää erikseen sanoa noin ehdottomasti tai miksi siihen kommenttiin tulee liittää jonkinlaista röhönaurua?

Joskus tulee myös ihmeteltyä sitä, miten vaikeaa Suomessa on nykyään päästä minkään sortin sekasaunoihin. Tässä maassa ei taida olla enää yhtään kylpylää, jossa olisi sellainen sekasauna, missä olisi tarkoituskin olla ilman uikkareita. Uikkarillisia versoita on toki paljon (mikä on selkeän etiketin vuoksi oikeastaan ihan hyvä nykyaikainen ratkaisu), mutta sellaiset paikat loistavat poissaolollaan, missä voisi "turvallisesti" saunoa alasti vastakkaisen sukupuolen kanssa. En tiedä olisiko sellaiselle konseptille nyt mitään oikeaa tarvettakaan, mutta tässäkin kohti ihmettelen tuota aiemmin mainittua narratiivia, minkä mukaan meille suomalaisille on tosi luonnollista saunoa alasti kenen tahansa kanssa.

Muistan hyvin ajat parikymmentä vuotta sitten, kun kylpylöissäkin oli vielä yhteisiä sekasaunoja esimerkiksi höyrysaunoissa. Sittenmminhän niitä saunoja on selvästi erotettu toisistaan erillisillä miesten ja naisten puolilla. Syy tälle trendille on helppo ymmärtää, sillä miessukupuolen edustajat ovat perseilleet naiset omiin tiloihinsa (ja taas päästään siihen, että onko se alasti saunominen meille luonnollista tai onko sauna eroottinen paikka, kun ei osata edes käyttäytyä).

En muista minkä uimahallin vai kylpylän edustaja joskus kertoi tarinaa, että ensiksi kyseisen kylpylän miesten ja naisten yhteisen höyrysaunan välillä ei ollut yhtään mitään, mikä olisi erottanut sukupuolten pesutilat toisistaan. Lopputulos oli se, että miesten puolelta "eksyi" jatkuvasti porukkaa naisten puolelle pesutiloihin, kuulemma puhtaasti vahingossa (kummasti yksikään nainen ei päätynyt vahingossa miesten puolelle). Tämän jälkeen höyrysaunan keskelle tuli paksu köysi erottamaan miesten ja naisten puolia, mutta eksymiset jatkuivat köydestä huolimatta. Seuraava vaihe oli vähän suurempi "aita", mutta eksymistä tapahtui yhä. Lopulta miesten ja naisten välille heitettiin ihan ehta seinä, joka oli höyryn kiertämisen vuoksi vähän auki ylhäältä ja/tai alhaalta. Vaikka rako oli pieni ja vaikeassa paikassa (lattian tai katon raja), niin vieläkin löytyi yksittäisiä sankareita, jotka silkasta vahingosta päätyivät väärälle puolelle. Lopulta tämä uimahalli/kylpylä sitten isommassa remontissa oli pakotettu tekemään saunojen välille ihan umpinaisen seinän.

Ulkomailla en ole koskaan saunonut, mutta kuuleman mukaan siellä sekasaunakonsepti voi ja elää ihan hyvin vielä tänäkin päivänä. Ilmeisesti mm. Saksassa on monissa paikoissa ihan perus, että kylpylöissä mennään alasti ilman uima-asua, eikä se koske vain saunaa, vaan monesti myös uimatiloja. Homma tuntuu jostain syystä toimivan siellä ilman häiriöitä, toki joissakin kylpylöissä on kuitenkin häirinnän estämiseksi vain naisille varattuja osioita. Pakostihan sitä tulee mieittyä, että miksei tämä sama voisi toimia Suomessa? Siis maassa, jossa me suomalaiset kuvittelemme "keksineemme" saunan ja meille kaikki saunomiseen, sekasaunomiseen ja alastomuuteen on tullut äidinmaidossa? Tai näin siis tykkäämme ainakin aina ilmaista asian turisteille (myös niille saksalaisille).

Oma saunamieltymykseni on hyvin intiimi. Käyn saunassa mieluiten yksin tai minulle hyvin tuttujen läheisimpien ihmisten kanssa. Jos olemme sukumökillä, saunon siellä mieluiten oman vastakkaista sukupuolta edustavan puolisoni kanssa. Minulle jopa saunaporukoiden jakaminen sukupuolittain on aavistuksen epämiellyttävä kokemus, koska en ole innostunut menemään saunaan appiukon, lankojen tai muiden sukulaismiesten tai jopa -lapsien kanssa. Myös läheisten kavereiden kanssa saunon mieluusti, mutta tämän isommasta saunaretkueesta en tykkää. Oma lukunsa on toki sellaiset yleiset saunat kuten uimahallit, joissa et tunne muita kanssasaunojia. Tuollaiset tilanteet ovat ihan ok, kun ei tarvitse jutella tai miettiä mitään sosiaalisia kuvioita (onko nyt ok poistua saunasta, tarvitseeko jutella jne).

Otsikon kysymykseen (onko sekasauna eroottinen tilanne) en osaa vastata. Minulle se ei ole eroottinen tilanne, koska en ole sellaisessa edes ollut, enkä oikeastaan edes tiedä, miten sellaiseen tilanteeseen suhtautuisin sen osuessa kohdalle. Toisaalta yleiseen saunakulttuuriin nojaten minulla on sellainen epäilys, että vaikka monet kovaan ääneen vannovatkin sekasaunan olevan epäeroottinen tilanne (koska puhdistautuminen ja pyhä paikka), niin onkohan se sitten totuus kuitenkin täysin päinvastainen mitä aiemmat puheet?

Poissa Voss

  • Newbie
  • Viestejä: 7
  • * Kelpo kaveri
Vs: Harrastatko sekasaunomista, ja onko se eroottinen tilanne?
« Vastaus #47 : Kesäkuu 27, 2024, 19:42:24 »

Tässä tuleekin eteen näitä suomalaisen saunomisen omituisuuksia. Me väitämme helposti, että meille alasti saunominen tai sekasaunominen on luonnollista, ja monien tarinoiden mukaan suomalaiset voivat mennä koska tahansa kenen tahansa kanssa alasti saunaan. Asia ei kuitenkaan tunnu olevan noin yksinkertaista. Eikä mielestäni voida oikein puhua luonnollisestakaan asiasta, kun siitä alastomuudesta tai sekasaunasta tehdään niin iso juttu. Jos asiasta tarvitsee kohkata ihan hirveän kovaan ääneen, usein jonkinlaisen huumorin säestämänä, niin onko se silloin oikeasti luonnollista? Minun mielestäni ei. Tarkoitan siis niitä tilanteita, joissa vaikkapa mökkivierailulla isäntä toteaa vieraille jotain "meillä mökillä alasti sekasaunominen on luonnollista, uikkarit voi jättää kotiin räh räh". Jos se on luonnollista, niin miksi siitä pitää erikseen sanoa noin ehdottomasti tai miksi siihen kommenttiin tulee liittää jonkinlaista röhönaurua?


Sekasaunominen alasti on luonnollista, mutta pointti on siinä milloin se on luonnollista, mutta konteskti missä ihmiset ovat ruvenneet sanomaan sitä luonnolliseksi tulee vanhemmilta sukupuolvilta 1900 ja 1800 luvulta. He ovat suurelta osalta eläneet pienemmissä yhteisöissä maalla jolloin on saunottu turvallisten ja tuttujen henkilöiden seurassa, jolloin on vähemmän pelkoa väärinkäyttäytymisesta ja vähemmän seksuaaalista latausta (kun ollaan serkkujen kesken ym).

Nykypäivän kontekstissa kun saunotaan uimahalleissa, julkisissa saunoissa talonyhtiöissä ym,  saunotaan usein tuntemattomien/tuntemattomampien ihmisten kanssa joiden käytösestä ei ole tietoa. Tällöin ihmisillä tulee ns "suojaukset" olemaan vähän korkeammalla ja sekasaunominen ja alasti sekasaunominen voi tuntua/tuntuu ihmisille oudolta. Ja tietenkin kun usein ikosillaan saunominen nähdään/voidaan nähdä intiimimpänä niin, jotkut eivät koe sitä luonnolliseksi tuntemattomien seassa. Ja sitten kun on somen luomat ulkonäköpaineet, niin eivät ne auta asiaa.


Tosin itse en ole uikkareita pitänyt saunassa vielä kertaakaan, kun en välitä jos joku katsoo kulliani. Se on homo joka tujottaa tai miten se nyt meni. Tosin eipä ole tullut sekasunottuakaan kun ei ole ollut mahdollisuuksia.

Poissa Ratto_Poika

  • Newbie
  • Viestejä: 28
  • * Kelpo kaveri
Vs: Harrastatko sekasaunomista, ja onko se eroottinen tilanne?
« Vastaus #48 : Heinäkuu 29, 2024, 22:00:39 »
Ei ole millään tavalla eroottinen tilanne. Sekasauna on ollut itselleni ja nykyiselle puolisolleni aina ihan normaali juttu. Meille mahtuu 6 ihmistä saunaan, eli pääsääntöisesti kaikki mahtuu kerralla jos vieraat näin haluavat.

Poissa Kielitieteilijä

  • Newbie
  • Viestejä: 23
  • * Kelpo kaveri
Vs: Harrastatko sekasaunomista, ja onko se eroottinen tilanne?
« Vastaus #49 : Heinäkuu 30, 2024, 12:57:58 »
Sauna on aivan parasta. Jos, kun istutaan iltaa ystävien kanssa niin kyllä usein myös saunotaan. Porukassa on osa sellaisia että ei koskaan mutta eräskin rouva on kanssani tavan mukaan löylyissä. On oltu kaksin ja isommalla porukalla. Ei mitään seksuaalista mutta kyllä minä ne rinnat katson ja nautin näkymistä. Tykkään kuumista löylyistä, minulle sauna on melko epäeroottinen paikka🤗

Poissa guuguuman

  • Full Member
  • Viestejä: 140
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Harrastatko sekasaunomista, ja onko se eroottinen tilanne?
« Vastaus #50 : Heinäkuu 30, 2024, 13:32:43 »
En kyllä minäkään pidä saunaa mitenkään eroottisena paikkana. Enemmän yhdistän siihen jonkinlaisen puhdistautumisen ja pyhyyden tietyissä olosuhteissa. Yleensä se osakkeen sähkösauna kuten kylpylöiden ja uimahallienkin saunat ovat tietysti hyvin arkisia kokemuksia. Näin vanhemmalla iällä olen tosin huomannut, että noissa yleisissä saunoissa vanhemmat toisilleen tuntemattomat miehet juttelevat mielellään, mikä kyllä rikastuttaa saunakokemusta. Aikoinaan, kun olin suuryrityksen palkkalistoilla, joissain saunailloissa harrastettiin sekasaunoja, mutta ei nekään mitenkään eroottisia tilaisuuksia olleet. Näkihän siinä työtovereiden kehon ulokkeet, mutta aika vaivaannuttavaa se reippaasta humalatilasta huolimatta oli.

Joskus hurjassa nuoruudessa tuli kokeiltua seksiä saunassa naisystävän kanssa ja oli muuten ensimmäinen ja viimeinen kerta meikäläiselle: pulssi nousi yhdessä lämpötilan kanssa ja sydän hakkasi kuin pajavasara. Nykyisin varmaan lähtisi henki moisesta.

Poissa minos

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: Harrastatko sekasaunomista, ja onko se eroottinen tilanne?
« Vastaus #51 : Elokuu 04, 2024, 00:47:48 »
Ensimmäinen kokemus sekasaunasta oli kerralla heitto syvään päätyyn.
Olin ennestään suurimmaksi osaksi tuntemattomien ihmisten kanssa purjehdusreissulla Viron Vergissä noin 25 vuotta sitten.

Meille oli varattu saunavuoro sataman saunasta. Vuoro oli vain puoli tuntia ja siinä ajassa piti
koko 7 henkisen mihistön saunoa ja peseytyä. Seuraava vuoro oli jo sitten buukattu puolen tunnin päähän, niin
vuoro piti hoitaa nopsaan.

Miehistö oli sekamiehistö, missä oli myös kaksi pariskuntaa. Toisen pariskunnan rouva oli flirttaillut
minulle reissun ajan ja tilanne eskaloitui saunavuorolla.
Sauna oli pieni ja koko porukka ei mahtunut kunnolla istumaan lauteille.
Tämä rouva sitten päätti istahtaa polvelleni tilan puutteen vuoksi.
Oli melkoisen kuumottava tilanne vieras rouva polvella, märkä vako levällään polvea hinkaten.

Piti moneen kertaan miettiä lainojen saldot, ynnä muuta ei niin kiihottavaa, että ei kajahtanut kanki pystyyn.
No siitä selvittiin, mutta epämiellyttävä kokemus, kun vielä hänen miehensä oli läsnä.

Siirryimme siitä illan mittaan Lambaadaada baariin ja munan vonkauksella ilta jatkui, mutta rovan humalatila
torpedoi sitten hänen aikeensa.
Olis muuten saattanut tulla turhan jännä yö...


Poissa DeiDei

  • Jr. Member
  • Viestejä: 73
  • * Kelpo kaveri
Vs: Harrastatko sekasaunomista, ja onko se eroottinen tilanne?
« Vastaus #52 : Elokuu 04, 2024, 01:12:42 »
Sekasaunassa, niinkuin muutenkin suomalaisessa yhteiskunnassa mukavaa on kun äijät mittailee katseillaan toistensa munia ja ämmät toistensa tissejä. Lopulta kaikki sitten jotenkin alkoholin voimalla löytävät toisensa.

Herkkää, raakaa ja romanttista.  :inlove:

Poissa Mustelmann

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1340
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Harrastatko sekasaunomista, ja onko se eroottinen tilanne?
« Vastaus #53 : Elokuu 05, 2024, 00:34:07 »
^ Itse kun en näe ilman silmälaseja puoltakaan metriä eteeni, niin saunoissa on jäänyt varmasti monenlaisia näkymiä näkemättä. Vaikka vieressä olisi ollut kunnon hevoskulli tai perunasäkin kokoiset tissit, niin meikä on nähnyt vain ääriviivatonta sumua.

Poissa Pataässä

  • Newbie
  • Viestejä: 32
  • * Kelpo kaveri
Vs: Harrastatko sekasaunomista, ja onko se eroottinen tilanne?
« Vastaus #54 : Elokuu 18, 2024, 18:20:29 »
Hyvin harvoin olen sekasaunassa ollut, eikä se ole minulle kovinkaan eroottinen tilanne, ihan jo kuumuuden takia. Mutta kylvyssä sopivassa seurassa on kyllä ollut erotiikkaa, vaikka ei siinä mitään eroottista varsinaisesti tehtykään.
Ässä hihassa. Vai oliko se housuissa?