Itseäni on aina ihmetyttänyt tuo helpoksi leimaaminen, kokemukseni perusteella naisetkin panee kun niitä panettaa
Uutiset:
Itseäni on aina ihmetyttänyt tuo helpoksi leimaaminen, kokemukseni perusteella naisetkin panee kun niitä panettaa
Helpot naiset ovat parhaita. Ei niistä hyviä vaimoja tule, mutta muissa kategorioissa sijoittuvat huipulle.
Mutta sehän kuluuHelpot naiset ovat parhaita. Ei niistä hyviä vaimoja tule, mutta muissa kategorioissa sijoittuvat huipulle.
Hyvä vaimoko on sellainen, joka ei tykkää seksistä..? Noh, kaikilla on mieltymyksensä tietysti ja monihan ajattelee vielä tälläkin vuosituhannella, että järvi kuluu soutamalla.
Oliko tuo siis ihan vaan siviilisäätö sinun puolelta? Hintalappu tapaamiselle helpottaa helppo nainen -syndroomaa, parin tunnin kahvittelut ja yön paneskelut noin 1500-2000 eur. Minä annan ilmaiseksi pillua vasta hääyönä, muutenhan mies pitäisi minua ihan huorana. Ei kyllä edes riitä mielenkiinto enää mitään ilmaishoitoja kohtaan.
Täytyy kyllä myöntää, että minulla lipsahtaa ilmaisjakelun puolelle ehkä kerran tai pari vuodessa. Sen verran epätodennäköisenä hääyötä pidän, etten kuitenkaan ala siihen koko aikaa säästelemään jos joku välillä tulee ja vie pimpin alta.
Minä annan ilmaiseksi pillua vasta hääyönä, muutenhan mies pitäisi minua ihan huorana.
Mahtava
Eniten ärsyttää, kun jotkut typerät bisnesmiehet luulevat normityön merkeissä saavansa ilmaiseksi ihan vaan sillä, että ovat johtajia. Tai ne miehet, jotka ilman lupaa puristelevat baarissa pakaroista!!! VARASTAMISTA se on