Huh huh!!!!
Uutiset:
Onhan meitä isotissejä sivustot täynnä. Ehkä rajoittuu enemmän pk- seudulle. Mutta etsivä löytää 😎
En minä ja mun L-kupit sentään yksisarvisia olla.
Varoituksen sana.
Naapurin puolella ilmoittelee kuvien perusteella tissimiestä houkuttava ilmestys, jonka nimimerkit vaihtelevat. Mainitsee usein olevansa kaunis, G-kuppi, tantranuru jne. Tunnistaa tiimalasivartalosta, mustasta vyötärölle ylettyvästä tukasta ja takaa otetuista kuvista, joissa nojaa seinään ja rinnat näkyvät kainaloiden alta.
Nainen ei ole sama, jos on niin 40 kiloa sitten ja elämä kohdellut kovin. Palvelusta en voi sanoa, kun sitä ei ollut. Hrrrr... puistatus.
Voisiko olla, että oli tuuraaja samalle ilmolle? Olin pitänyt jo hetken todo-listallq, eikä käyntini ollut äkkipäätään tehty, joten oikean ilmoituksen mukaan menin, eikä puhettakaan tuosta kuvan ihanuudesta. Eikä oikein minkään mittapuun kauneudesta.Varoituksen sana.
Naapurin puolella ilmoittelee kuvien perusteella tissimiestä houkuttava ilmestys, jonka nimimerkit vaihtelevat. Mainitsee usein olevansa kaunis, G-kuppi, tantranuru jne. Tunnistaa tiimalasivartalosta, mustasta vyötärölle ylettyvästä tukasta ja takaa otetuista kuvista, joissa nojaa seinään ja rinnat näkyvät kainaloiden alta.
Nainen ei ole sama, jos on niin 40 kiloa sitten ja elämä kohdellut kovin. Palvelusta en voi sanoa, kun sitä ei ollut. Hrrrr... puistatus.
Kävin v. 2018 tapaamassa ja silloin oli kuvien mukainen nainen. B rappuun sai panna samalla hinnalla. Suosittelin siihen aikaan.