1. Saa täysin omaa aikaa 2 tuntia
2. Se on hauskaa aikuisten leikkiä
3. Asiaan liittyy tietty positiivinen jännitys
4. Tapaa miellyttäviä ja upeita suomalaisia naisia
Kun olen tätä asiaa itselleni selvitellyt, nuo asiat nousevat esiin miettimällä. Hyvää seksiä saa kotona niin paljon kuin jaksaa, eli seksin ja läheisyyden puute ei ole syy. Talous kestää hyvin useamman 2 tunnin käynnin kuukaudessa, eli mukavaa odotusta on ilmassa koko ajan, jos niin haluan. Riippuvuutta asiaan ei kuitenkaan ole, eli voin olla käymättäkin.
Olen ihmetellyt ennen kaikkea sitä, miksi omatunto ei kolkuta ja se on itse asiassa minulle toistaiseksi mysteeri. Olen ollut koko ikäni ns. kiltti, ahkera ja tunnollinen mies, en ole koskaan tapellut tai huutanut lapsille, puhumattakaan fyysisestä väkivallasta. En ole tehnyt kummempaa rikosta kuin kaksi kertaa ajanut ylinopeutta. Voisi siis olettaa, että maksullisissa käyminen olisi vastoin "arvojani" ja vaikea itselleni hyväksyä.
Se, ettei maksullisilla käynti aiheuta huonoa omatuntoa on ihmetyttänyt siinä määrin, että olen käynyt asian vuoksi seksuaaliterapeutilla ja käyn edelleen. En ole aikeissa lopettaa maksullisilla käyntiä, mutta haluaisin tietää paremmin motiiveistani ja siitä, miksi asia ei vaivaa. Eli oppia tuntemaan itseäni paremmin. Kun näköjään vajaassa 60 vuodessa ei ole oppinut.
Ylilääkäri