A) Mikä lasketaan kerraksi? Viimeksi kun mulla on ollut edes jonkinlaiseksi kumppaniksi laskettava henkilö (hyvin osa aikainen kylläkin) niin rakastelu alkoi kun hän tuli luokseni ja loppui kun lähti 2-5 päivän jälkeen. Yleensä vasta 5 päivän jälkeen oli täysin tyydytetty olo, noin viikoksi
Toki välillä nukuttiin ja syötiin yms. mutta muu aika oli rakastelua muodossa tai toisessa. Jos saa mahtavaa seksiä, niin eihän sitä malta lopettaa, se on parasta mitä ihminen voi maapallolla tehdä.
Nuorena flikkana kun olin avoliitossa, niin 2 päivää ilman seksiä oli ihan liian pitkä aika. Onneksi oli avoliitto ja taattu seksielämä
Vuosikymmenet ja runsaat kokemukset ei ole sammuttaneet tämän mamman haluja sitten millään. Ennemminkin koko ajan oppinut uutta, sekä itsestään että miehistä. Toki ollut haluttomiakin aikoja elämän varrella.
B) Riippuu elämäntilanteesta. Jos täysin sinkkuna, ilman vakituista seksikumppania, niin useimmiten 3-7krt viikossa, laskupää ei riitä laskee kuukauden saldoo
Runkatessa riittää noin päiväksi yks kunnon orkku, mut sit alkaa taas haluttaa.
Onneksi Satisfyer tuli markkinoille vuosia sitten. Enpä ollut sitä ennen sellaista lelua tavannut, jota käyttäessä oon ajatellut, että mihin sitä miestä ees tarvii
Ja sit on kiva ottaa montaki lelua joskus mukaan ja arpoa minkä kanssa haluu grande finalen.
Monen vuoden testailun ja ahkeran käytön jälkeen kylläkin alkanut tuntua, että kai sitä välillä vois miestäkin maistaa, vaikka vaan pikku välipalaks
Kun tunnetusti miehet tyytyy useimmiten niin vähään. Mitä oon ihmetelly kyl ihan nuoresta pitäen. Ei ole helppoa löytää ihmistä, joka viihtyy yhtä kauan hyvän rakastelun parissa kuin minä ja vielä haluaisi samoja asioita.