En enää tarkalleen muista, mutta minullakin taisi olla jotain pientä hässäkkää aikavarauksessa. Ei mitään pahaa ja voi olla, että johtui enemmän minusta.
Oli pitkä työpäivä ja olin todella väsynyt. Olisin mielelläni peruuttanut koko tapaamisen, mutta en kehdannut. Olin onnekas. Laxia ei kannata menettää.
Laxi saapui sovittuun aikaan ja paikkaan muutaman minuutin myöhässä. Hän kuitenkin tiedotti asiasta ajoissa eikä tulemisessa ollut sähläilyä. Vastassa oli tavallisen näköinen nuori nainen.
Päästyämme hotellihuoneeseen, Laxi meni kylppäriin. Sieltä saapui kokonaan toinen nainen. Jalassa oli stay upit ja korkkarit, päällä tummaa seksikästä. Näytti todella hyvältä. Minun alkoi oikeasti tehdä mieli.
Muistaakseni Laxi otti paljaalla suihin, mutta en ole enää ihan varma. Tapaamisesta on aikaa kuukausi tai kaksi. Se ei ollut tärkeää, vaan hänen asenteensa. Se oli yksi parhaimmista, joita olen huorien keskuudessa nähnyt. Laxi oli, tai ainakin antoi minun ymmärtää olevansa todella innokas. Asentoja kokeiltiin monenlaista, kertaakaan ei tullut "tule jo" olemusta vaan aina valmiina yrittämään.
Yhden panon jälkeen totesin olevani liian väsynyt jatkamaan. Olin antanut kaikkeni. Pyysin Laxia hieromaan. Hän oli hyvä siinäkin.
En maksa juttelemisesta, mutta Laxin kanssa oli nautinnollista keskustella. Hän on uskomattoman avoin persoona, eikä kertaakaan tullut vaivautunut olo tyyliin mitä sanoisin seuraavaksi.
Hieno tapaaminen. Yksi parhaista minulla tänä vuonna. Hyvään tapaamiseen tarvitaan kemiaa ja sitä minun ja Laxin välillä oli. Älkää ymmärtäkö väärin, maksuseksistä tietenkin oli kyse.