Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Irene  (Luettu 12532 kertaa)

Poissa Lyngene

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Irene
« : Elokuu 16, 2022, 17:34:04 »
Irene-nimeä käyttävä ilmoittelee Oulussa. Joystationin kautta liikkuu. Onko kokemuksia hänen palveluistaan?

Poissa p1977

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: Irene
« Vastaus #1 : Elokuu 16, 2022, 19:11:13 »
hyvä kokemus ;)   :behind:

Poissa arzca13

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #2 : Elokuu 17, 2022, 15:33:20 »

Mikä on joystation ..?? ;)

Poissa Vieras1738

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #3 : Syyskuu 02, 2022, 14:59:16 »
Hoikka, runsaasti tatuoitu nuori mimmi. Tykkäsin. Seksissä hyvin mukana, tuntui myös nauttivan.

Poissa kuusamo47

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #4 : Syyskuu 13, 2022, 17:06:41 »
Usemapaan kertaan hänet tavanneena voin suositella. Tapaamiset sovittu kik sovelluksen kautta. Varvien välissä todella miellyttävä keskustelu kumppani myöskin.

Poissa ompa

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #5 : Lokakuu 09, 2024, 14:44:38 »
Ei ole koskaan vastannut, kaksi kertaa olen koittanut ottaa yhteyttä kikissä.
Olen hieman alle 30, mutta ilmoituksessa sanotaan *lähtökohtaisesti* +30v.

Noh pitää vanhentua ja ehkäpä hän sitten vastaisi :)

Poissa 1888A10

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #6 : Marraskuu 01, 2024, 08:29:58 »
Ei tuo paljoa vastaile vaikka kaikin puolin kohteliaasti kysyy. Vähemmällä vaivalla saa baarista parempaa seuraa.

Poissa ouluu

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #7 : Maaliskuu 28, 2025, 10:50:00 »
Vähän ihmetyttää, miksi ylipäänsä ilmoittelee useammalla ilmoituksella, kun viestiminen on niin olematonta. Kun lopulta saat vastaamaan, niin hetken päästä viestittely loppuukin kuin seinään.

Poissa Lötjönen

• Newbie
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
« Vastaus #8 : Maaliskuu 28, 2025, 14:11:24 »
Vähän ihmetyttää, miksi ylipäänsä ilmoittelee useammalla ilmoituksella, kun viestiminen on niin olematonta. Kun lopulta saat vastaamaan, niin hetken päästä viestittely loppuukin kuin seinään.

samaa oon minäkin ihmetellyt kaikki nämä vuodet. Huono on tarjonta muutenkin nyt Oulussa ainakin kotimaisten osalta, tai tarjontaakin on mutta aikaa hankala saada kenenkään kanssa sovittua :(

Poissa Majemies

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #9 : Maaliskuu 28, 2025, 18:08:49 »
On erikoista touhua jos vertaa 2000 luvulla eestin tytöt vastas heti ja oli tarjontaa Oulussa ja anna emput ja kumppanit vastas kans.

Poissa Modula

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #10 : Maaliskuu 29, 2025, 17:32:39 »

samaa oon minäkin ihmetellyt kaikki nämä vuodet. Huono on tarjonta muutenkin nyt Oulussa ainakin kotimaisten osalta, tai tarjontaakin on mutta aikaa hankala saada kenenkään kanssa sovittua :(

Joo. Oulussa ei ole oikein suomineitoja omasta takaa. Joitain opiskelijoita tjsp toki löytyy, mutta heidän puolituntinen on sitten sama, mitä ulkomaisten vierailijoiden neljä pikaista.

Hyviä suomineitoja toki käy välistä myös Oulussa ja niistä täytyy koettaa pitää hyvää huolta, jotta tulevat jatkossakin.

Poissa asdf

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #11 : Maaliskuu 31, 2025, 08:34:29 »
Pari suomalaista olen tavannut ja tasarahalla onnistui tunti kummankin seurassa. Ei tosin "naapurisivun" tarjonnasta.