Vaikka työnkuvani onkin paljon vakavaa sorttia niin tykkään kuitenkin keventää tunnelmaa. Kun vaihdan vapaalle niin vedän karaokea täysillä ja ehdottomasti noista kahdesta mieluummin Sanna kanssa. Ehdottomasti
Uutiset:
Jos ihan bilettämään lähtisin niin Sanna vaikuttaa siihen hauskemmalta seuralta, mutta jos taas pubiin niin sitten vois olla se Tarjakin. 😁
Mä olen sitä mieltä että kukin saa bilettää vapaa-ajallaan niin kuin haluaa,Tavallisella duunarilla näin, mutta nyt on kyse pääministeristä jonka pitäisi olla toimintakykyinen myös työajan ulkopuolella (tai itse asiassa pääministerillä ei mitään työaikaa erikseen ole vaan pm on pm 24/7).
Tarjan kanssa ehdottomasti. Sanna vaikuttaa sellaiselta pissistytöltä jonka pää ei kestä kirkkaita ja sammuu jo ensimmäisenä iltana.
Tarja jaksaa helposti vetää vodkaa viikon. Ja mikäs sen hauskempaa kuin kuulla Tarjan sanovan jurrissa - perkele
^bilettäisikö itse mielummin Putinin vai Lavrovin kanssa?
Puhuttiin bilettämisestä. Tollo hei, itse avasit ketjun.Tarjan kanssa ehdottomasti. Sanna vaikuttaa sellaiselta pissistytöltä jonka pää ei kestä kirkkaita ja sammuu jo ensimmäisenä iltana.
Tarja jaksaa helposti vetää vodkaa viikon. Ja mikäs sen hauskempaa kuin kuulla Tarjan sanovan jurrissa - perkele
Nussisitko Tarja Halosta? Itse sanoisin ei, mutta toisaalta harva pääsee presidenttiä oanemaan