Hei! Löytyisikö pääkaupunkiseudulta naista, jonka pesemätöntä pillua pääsisi nuolemaan. Yksi nuori nainen ilmoitteli maankuulusta pesemättömästä pillustaan, mutta hän ei vastannut viesteihin.
Uutiset:
Jos ei ole ilta- eikä aamupesulla käynyt, niin kyllähän se pilde ainakin omaan nenään tuoksahtaa. Tosin parisuhteissa oon saanut kuulla, että tuoksuu vaan ihanalle, vaikka olen yrittänyt vastustella nuolemishommia, mikäli en ole alapäätä edellispäivän jälkeen pessyt.
Että mikäli sellainen illan ja yön yli hautunut pilde kelpaa, niin mikäpä siinä. Extraahan siitä toki tulee ja tapaaminen on siinä tapauksessa viimeistään aamupäivä-aikaan. Voihan siihen jotkut hikitreenit vielä vetäistä sitä ennen.
Joskus oli pyyntö, että asiakas saisi haistella ja nuolla likaista persreikää. No, en sitten pessyt pyllyä edellis-iltana, enkä tapaamispäivän aamuna, mutta ei ihan täysin täyttänyt odotuksia, olisi kuulemma saanut olla likaisempi ja haista enemmän. En kyllä mihinkään paska-perse-hommiin kykene, enkä nyt ton likaisempaa pyllyä pystynyt tarjoamaan. Alkaa itseäkin etoa muuten.
Toki, jos oon sellaset 3 viikkoa viettänyt metsässä eräolosuhteissa, joissa peseytymään pääsee järvessä tai kylmässä purossa, tai mikäli oikein luksusta on; telttasaunassa (ja sen jälkeen kylmällä vedellä), voi olla että hajut saattavat olla melkoiset, vaikka niissäkin olosuhteissa kyllä etenkin intiimi- ja käsihygieniasta pyrin huolta pitämään niin hyvin kuin suinkin. Niin... Silloin saattaa olla melko tujakat tuoksut saatavilla. Bonuksena tulevat kyllä sitten myös savun tuoksuiset hiukset ja kestolika jalkapohjissa & kynsien alla, joka irtoaa vasta muutamien kylpemisten ja harjalla hinkkausten jälkeen. 🤣🤣🤣