Hei löytyisikö naista ihan ilmaiseksi seksiin ?
Uutiset:
No ei täältä, kokele vaikka Tinderiä.me miehet ollaan niin hölmöi, ettei se yks kerta riitä. Pitää ruikuttaa samaa pillua uudestaan ja uudestaan. Vaik tietää, ett taas putsataan😆...
Aikuisten oikeasti me putsataan mies rahoistaan, annnetaan pikkasen pillua ja so long.
Kyllä ilmaisiakin välillä löytyy, mutta usein ne ovat silloin niin lihavia, vanhoja tai rumia että eivät edes saisi rahaa.Täältä löytyy vai? 🤔
Minä ja kaverini pantiin monta kuukautta yhtä todella kaunista Suomalaista mallia tyttöä joka on ollut lehdissä ja telkkarissakin
ilmaiseksi joka paikkaan paljaalla vain sen takia että hän ei halunnut "pikkupoikia" ja "egoa täynnä" olevia mallimiehiä.
Kyllä ilmaisiakin välillä löytyy, mutta usein ne ovat silloin niin lihavia, vanhoja tai rumia että eivät edes saisi rahaa.
Minä ja kaverini pantiin monta kuukautta yhtä todella kaunista Suomalaista mallia tyttöä joka on ollut lehdissä ja telkkarissakin
ilmaiseksi joka paikkaan paljaalla vain sen takia että hän ei halunnut "pikkupoikia" ja "egoa täynnä" olevia mallimiehiä.
Kyllä ilmaisiakin välillä löytyy, mutta usein ne ovat silloin niin lihavia, vanhoja tai rumia että eivät edes saisi rahaa.Viidesti olet saman tarinan kertonut ja aina se saa uusia käänteitä. Viimeksi maksoitte tankkaamalla tankin täyteen bensaa. Siis tarinasi mukaan.
^Et oo koskaan saanu ilmaseksi?Kerran luulin saavani paljaalla ilmaiseksi.