Ketkä ovat pisimmät palveluntarjoajat pks alueella? Vähintään 180cm pitäisi olla
Uutiset:
Sannahunaja on 180cm ja kun oli pyynnöstä korkkarit jalassa ovella vastassa niin ylöspäin piti katsella. Oli se mielenkiintoinen tunne kun itse 175cm. Pituus oli tiedossa kun menin häntä tapaamaan. Tavattiin vuosi sitten ja kun uudestaan tulee tännepäin niin uusiksi otetaan niin lämmin muisto jäi.WAU Sais katsoo ihan suoraan silmiin,ku ite oon vajaa 200cm. Nyt vaan seurailla sivui
Anteeksi kun kysyn tai siis totean. Isoilla pitkillä naisilla on sitten jalan koko jotan 45-46 jos viette korkkareta lahjaksi.
En tiedä, millaisia palveluita tarkkaan ottaen haet, mutta naapurin strip-osiossa säännöllisesti ilmoitteleva prinsessa Doris on ilman korkojakin yli 180cm, koroilla yli kaksi metrinen. Kaunis, näyttävä, ennakkoluuloton ja kaikinpuolin mukava tyttö. Tiettyä kivaa ja kiehtovaa karismaakin löytyy. Ei tissimiehille, mutta säärimiehille kyllä (hassua kyllä, mutta sääret näyttävät olevan ainakin kilometrin mittaiset, vaikka tyttö itse jääkin sinne 180 ja 200cm välille ). Tarjoaa myös jotain dominointi -juttuja.
En tiedä, millaisia palveluita tarkkaan ottaen haet, mutta naapurin strip-osiossa säännöllisesti ilmoitteleva prinsessa Doris on ilman korkojakin yli 180cm, koroilla yli kaksi metrinen. Kaunis, näyttävä, ennakkoluuloton ja kaikinpuolin mukava tyttö. Tiettyä kivaa ja kiehtovaa karismaakin löytyy. Ei tissimiehille, mutta säärimiehille kyllä (hassua kyllä, mutta sääret näyttävät olevan ainakin kilometrin mittaiset, vaikka tyttö itse jääkin sinne 180 ja 200cm välille ). Tarjoaa myös jotain dominointi -juttuja.
Doriksella näyttääkin olevan juuri tänään ilmoitus aktiivisena.
Anteeksi kun kysyn tai siis totean. Isoilla pitkillä naisilla on sitten jalan koko jotan 45-46 jos viette korkkareta lahjaksi.
Anteeksi kun kysyn tai siis totean. Isoilla pitkillä naisilla on sitten jalan koko jotan 45-46 jos viette korkkareta lahjaksi.No ei nyt sentään. Pituutta on 177cm ja kengän koko 42-43 riippuen valmistajasta.
Mmm..Sulla on kyllä yhdet seksikkäimmistä jaloista, mitä olen nähnyt.Anteeksi kun kysyn tai siis totean. Isoilla pitkillä naisilla on sitten jalan koko jotan 45-46 jos viette korkkareta lahjaksi.No ei nyt sentään. Pituutta on 177cm ja kengän koko 42-43 riippuen valmistajasta.