Yllättävää kyllä omistan myös vaatteita ja käytänkin niitä joskus
Luulin et Rollossa on koka ajan kesäkelit
Uutiset:
Yllättävää kyllä omistan myös vaatteita ja käytänkin niitä joskus
^ Ohan täällä, nytkin on kesäiset -17°C. Siksi varmaan yllättävän moni ulkomainen turisti onkin näkynyt kulkevan tuolla viime kuukausina kesätakissa, shortseissa ja sandaaleissa 🙃
^^ Sanoisin, että kyllä sulla rooliasujen kruunaamattomana kuningattarena noi kannattaa olla kokoelmissa. Eiköhän joku sun seksikkääseen simputukseen ja tuon pepun alle halua. Plus Saitille kun jotain postaa vaikka vähän kieli poskessa niin ei yleensä mene kauaa kun on joku sitä aidosti toivomassa 😂❤️
Miesten M-koon pöksyt jotka oli perheenjäsenelle tilattu ja mietin että palautanko vai pidänkö kun oli vahingossa mielestäni aika täydelliset mun pepulle 🤔. Reisitaskut on kyllä yksi parhaita kesksintökö ikinä vaikka eivät tavallisesti mun asuihin kuulukaan.
Totta! Tähän viel jotkut camo-rintsikat varmaan jostain löytyisi ja diy kessun natsat olkaimiin 😆
Miesten M-koon pöksyt jotka oli perheenjäsenelle tilattu ja mietin että palautanko vai pidänkö kun oli vahingossa mielestäni aika täydelliset mun pepulle 🤔. Reisitaskut on kyllä yksi parhaita kesksintökö ikinä vaikka eivät tavallisesti mun asuihin kuulukaan.
Yllättävää kyllä omistan myös vaatteita ja käytänkin niitä joskusNoi kutsuvat huulet