Pihlan pylly kun olisi vielä nahkahousuissa...
Uutiset:
Pillifarkut saa näin persjalkaisen koivet näyttämään ihan Google Mapsin karttaneulalta
Pillifarkut saa näin persjalkaisen koivet näyttämään ihan Google Mapsin karttaneulalta, mutta oon silti iloinen että niitä taas löytyy kaupoista 🥰
Pillifarkut saa näin persjalkaisen koivet näyttämään ihan Google Mapsin karttaneulalta, mutta oon silti iloinen että niitä taas löytyy kaupoista 🥰Eli selällään koivet ylöspäin sä olisit pin-up-tyttö? 😀
Pillifarkut saa näin persjalkaisen koivet näyttämään ihan Google Mapsin karttaneulalta, mutta oon silti iloinen että niitä taas löytyy kaupoista 🥰Eli selällään koivet ylöspäin sä olisit pin-up-tyttö? 😀
I'll get me coat... 🚶🏻♂️
Tavoite farkut mahtui vihdoin päälle, vaikka toki vallan väärän väriset ovatkin. 💪Onpas kivan naisellinen peppu
Tavoite farkut mahtui vihdoin päälle, vaikka toki vallan väärän väriset ovatkin. 💪
Tavoite farkut mahtui vihdoin päälle, vaikka toki vallan väärän väriset ovatkin. 💪
Hyvältä näyttää, värin puolesta ja muutenkin! Saakohan näitä toivoa tapaamiselle..
Mahtavan näköinen farkkupylly ja sininen on ainakin omaan silmääni paras väri farkuille.
Taas punainen mekko 💃🏼
Tavoitteena päästä tutustumaan tähän farkkupyllyyn lähemmin![]()
kaikenväriset farkut käy
Taas punainen mekko 💃🏼