Olisiko tässä unelmien trinssi:
Molo Horo! Voitasko tavata tunnin sisäl? Oon komeaksikin haukuttu 22-vuotias sporttinen kundi, joka opiskelee lääkiksessä, joten sulla on mulle varmaan edullisemmat praissit. Sovitaan 50 €/h, vaikka siinäkin puolet liikaa. Sunhan tässä oikeastaan pitäisi maksaa, kun saat viettää aikaa mun kanssa. Otan niinku silleen tunnin ajan, joka tietenkin alkaa vast sitten oon tullut suihkusta ja äksön alkaa. Tän sä varmaan tiesitki niinku et koko aika käytetään panemiseen. En maksa turhasta. Toivottavasti tää on sulle cristal clear. Mä saatan tulla viistois minsaa aikasessa tai sit vähä myöhäs, mut sehän ei haittaa sua. Sulhan ei ole mihinkään kiire. Voisit heittää detaljit tiskiin, niin pääsen sisään, kun oon siel. Voisitko sä pistää vaik sairaanhoitaja asun päälle ja käydä ostamas vaik tuoksukynttilöitä niin meikämandoliini pääsee fiilareihin heti kättelyssä. Niin ja samalla voisit kipasta viel ostamas Bossin The Scene-suihkushampoota, nimittäin mä en mitään Lidln tai S-marketin bulkkituoteilla suihkuttele. Saatan ottaa tos matkalla pari bisseä ja heitän biitin huulen. Mut sehän ei sua haittaa. Kato mä olen savuton, mutten hajuton ja mauton.
Sitku ollaan naitu tunnin edest ni voitas mennä dinnerille johonkin tasokkaaseen mestaan, jonka sinä tietenkin tarjoot. Sen jälkeen voitas mennä, vaik stadin yöhön bailaa. Sähän voisit varata ja maksaa sviitin vaik Kämpistä niin saadaan vähä seksäksöniä sunkin elämään ku oot vaapaal. Aamul mä en voi näyttäytyy sun seuras siel Kämpin alakerran raflassa aamiaisel ku mun muut bitchit voi kulkea Kämpin ohi ja ne tulee heti niinku sileen mustasukkaiseks ku mä oon tälläinen kuuma toyboy. Kyl sä ymmärrät. Olethan säkin ollut joskus nuori. Eniveis pistä ne detaljit tulee ni saada treffit rollaa. Terkkuja Jabe.
1 min päästä ensimmäisestä viestistä: No mikä vittu maksaa? Et sä saatana voi vastata! Hei ei mulla vittu ole koko päivää aikaa odotella sun mesitsiä. Nyt niit detalje tiskii ja heti! Turha itkee sitku oot kulkenu onnes ohi.
1 min edellisestä: Mitä vittua? Eikö rahat kelpaa? Unohda koko juttu! Et tiedä mitä just menetit. Meen toiselle bitchille. Mites nyt suu pannaan? Olisko kannattanu vastata sillee ajois? Turhaa itkee perään ku tää juna meni jo!