Kävin tänään ja nyt oli kyllä elämäni yks parhaista seksikokemuksista. Edellisestä kerrasta on tosin jo hyvä tovi, mutta silti.
Eka erä meinasi ratketa jo aivan super hyvään suuhoitoon (kumilla). Piti pyytää hyppäämään ratsaille ja siinä ei kauaa tarvinnut enää ihmetellä ennen kuin laukaisua kohti täydellisellä tiukkuudella olevaa tavaraa. Mulla varusteet aika isot ja plussaa että upotti koko vehkeen sisuksiin. Vituttaa kun kotona pitää jättää vajaaksi. Tai siis piti.
Väliaika. Ei kahvia ja pullaa, mutta erittäin mukavaa ja luonnollista juttuseuraa ja silittelyä jne 😍❤️
Toinen erä! Ottaisinko uudestaan suikkiin? Ookoo 😋 aivan rajulla imuteholla ja taitavalla käsityöläishengellä veitikka takaisin pelikuntoon ja Meikäläinen tällä kertaa ohjaksiin, takaapäin. Aivan mahtavat näkymät, uskokaa mua veljet! Ihanat tummat hiukset ja kiva pikku peppu, hoikka mahtava vartalo.. Voi pojat!
Siitä pyyntö kääntyä selälleen.. Ei pysty sanoin edes kuvailla. Kauniit kasvot, kaunis kroppa, kouraan sopivat silarit ja se ääni.. Heikompana päivänä voisin laukasta pelkästään kuulemalla tuollaista voihkintaa.. Ah. Tässä kohtaa jyystin vähän kovempaa, mutta rehellisesti, on niin sulonen tyttö että mä en kehdannut pistää ihan täydellä raivolla (vehkeen koko huomioon ottaen jne) ja mietin että nyt on niin täydellistä että en kehtaa enempää viivyttää vaan päälle makaamaan ja kaulalle suutelua ja hitaampaa nautiskelua. Hän ottaa tiukkaan syleilyyn käsillä ja jallilla ympäri ja jatkaa sitä kuumottavaa ääntelyä.. Goal!!!
Että tämmöstä. Turha varmaan sanoa että jos tarvin jatkossa maksullista seuraa niin kysyn ensimmäisenä hältä.