Toivottavasti Ninnineidin kannalta positiivisten asioiden takia.
Uutiset:
Juu siis mun unelma on toteutumassa eli positiivisia asioita tulossa. <3 Toki tarkoittaa monista asioista luopumista, kaikella on hintansa. Mut ei vielä nyt synkistellä, on vaan monesti pyydetty varoittamaan asiasta etukäteen niin koin parhaaksi infota et näin tulee tapahtumaan tod näk jo tänä vuonna.
Juu siis mun unelma on toteutumassa eli positiivisia asioita tulossa. <3 Toki tarkoittaa monista asioista luopumista, kaikella on hintansa. Mut ei vielä nyt synkistellä, on vaan monesti pyydetty varoittamaan asiasta etukäteen niin koin parhaaksi infota et näin tulee tapahtumaan tod näk jo tänä vuonna.
Juu siis mun unelma on toteutumassa eli positiivisia asioita tulossa. <3 ...
Juu siis mun unelma on toteutumassa eli positiivisia asioita tulossa. <3 Toki tarkoittaa monista asioista luopumista, kaikella on hintansa. Mut ei vielä nyt synkistellä, on vaan monesti pyydetty varoittamaan asiasta etukäteen niin koin parhaaksi infota et näin tulee tapahtumaan tod näk jo tänä vuonna.Mitäs helkuttia!? Pitäisi varmaan olla iloinen, mutta eihän se nyt käy päinsä alkuunkaan jos Suomen ykköshupakko päättää laittaa hanskat naulaan. Tämän koronahössäkän vuoksi ei ole mahdollisuutta läksiäispaneskelullekaan kuin aikaisintaan syksyllä. En ala.
Knarf muru ei kannata vielä repiä pelihousuja.Revin jo omat. Jään odottelemaan tilalle cameltoe-peppukuvaa niissä sun kuuluisissa "Hartwall-pantseissa".
Ja tarkoitus ei ollut nyt mitään paniikkia lietsoa vaan antaa heads up, nyt kun tiedän et toi on edessä.Paniikkia pukkaa väkisinkin päälle, kun tällaisia kuulee. Vitut mistään koronasta, Ninni harkitsee lopettamista! Eiiiiiiihhhhh...!
Ja tarkoitus ei ollut nyt mitään paniikkia lietsoa vaan antaa heads up, nyt kun tiedän et toi on edessä.Mutta, paniikki tässä nyt kuitenkin on ja tulee olemaan...