"Suorat linkit kielletty"... Miksi vitussa?
Sivusto ei halua ottaa mitään riskiä siitä, että leimattaisiin seksin myyntiin tai paritukseen.
Uutiset:
Sivusto ei halua ottaa mitään riskiä siitä, että leimattaisiin seksin myyntiin tai paritukseen.
Kiitokset synttäribileistä. Ei hyviin bileisiin tarvita 2 ihmistä enempää
Arvoisa herra ZorroZ, vaikka toisin voisi kuvitella niin tällä vitunkantotelineellä on valitettavasti muutakin elämää kuin tämä työ.
Toisekseen pahoittelen ylimielisyyttäni kun en ole ehtinyt vuorokaudessa viestiisi vastaamaan (mulla on valehtelematta vähän vanhempiakin viestejä vastaamatta, mihin toki pyrin vastaamaan saapumisjärjestyksessä). Syvimmät pahoitteluni samalla muille vastausta odottaville, tämä on juurikin se syy miksi minulla ilmoitusta ei ole missään: viestejä tulee neljästä tuutista (wa, txt, email ja privat) nopeammin kuin mitä ehdin tällä hetkellä reagoida.
Edellämainituista syistä olen myös suhteellisen tarkka siitä, että rajalliset aikani menevät niille keille se on sen arvoista ja valitettavasti en usko, että olen oikea palveluntarjoaja sinulle. Sinulle suosittelisin lämpimästi numerolla päivystäviä drive in tyttöjä, ettei tarvitse vastausta liian kauan odottaa.
Ja ennen kuin kukaan muu pahoittaa mieltään niin mikäli joku tietää kertoa miten voi kloonata itsensä tai vaihtoehtoisesti järjestää lisää tunteja vuorokauteen niin olisin erittäin kiinnostunut. <3
Kaikella rakkaudella,
Ninni