ok. mistä voit tietää jos hänellä on vaikeuksia katsoa toista ihmistä silmiin seksin aikana? todella monella on sillain. älytöntä haukkua toista läskiksi ja ******* naiset/tytöt meikkaa paljon se ei tee pissistä, ja eiks pissis ookki jo menny sana🤦🏻♀️😂 minä olen hänet tavannut ja suosittelen lämpimästi kaikille! hänen luonaan on paljon käynyt kusettajia ja paskanpuhujia mutta onneksi niistä on selvitty ongelmitta. jos joku ei kelpaa niin miksi edes menet panemaan? tämä nuorukainen on todella ujo eikä voi mitään sille. onneksi hän ei käytä huumeita kun se olisi paskempi juttu ja pilaisi vaan elämänsä. mistä voit tietää kuka täällä kusettaa ja puhuu totta? tälläiset vanhemmat sedät tykkäävät nuoren pikku tytön pillusta ja sanovat pissikseksi. siinä ei ole mitään järkeä että haukutte naista kun hän ei anna vaikka nainen itse päättää ehdot ja säännöt joita teidän miehin pitäisi ehdottomasti kuunnella eikä vain puhua paskaa toisista ja pakottaa! tajuatteko kuinka saatte aikaan traumoja viattomille ihmisille teidän ahdistelusta?!
edit. Halventava kommentti jäseniä kohtaan kielletty.
Onko tämä Johannekselle herkkä paikka? 🤔
En ole läskiksi haukkunut vaan totesin sillä hetkellä olevista kuvista että isompi.
Nykyään kuvat jotka vastaavat todellisuutta, tietysti kuvat vaihtelevat kokoajan.
Myöskään silloin ei lukenut ettei voi katsoa silmiin, nykyään tämäkin mainitaan ilmoituksessa.
Oli ensimmäinen joka oli niin joten ei kovin yleistä ole 🧐
Monet tytöt / naiset meikkaa paljon, olenko sanonut että Essi meikkaa paljon?
Käyppä sanakirjasta katsomassa mitä Pissis tarkoittaa..
Minähän sanoin etten pannut, pitäisikö vielä harjoitella lukutaitoa?
Tuota lopputekstiä en oikein ymmärrä, Setä Miehet käyttäytyy yleensä kiltisti.
Jos luet ilmoitukset uudestaan niin min. Ikäraja on nostettu 20v -> 30v 😎
Jos olet ymmärtänyt maksuseksin idean niin PT saa rahan ja Asiakas pimpsaa. Jos ei saa niin ei PT saa rahaakaan.
Toivon kaikesta sydämestäni Essille parempaa tulevaisuutta, rahat menee oikeasti huonekaluihin ym materiaalin hankkimiseen. (Olisiko pyyhkeet seuraavana vuorossa koska niitä en nähnyt?)
Nimi mainittu koska tämä nimi ilmoituksessa ja ikääkin oli yhtäkkiä tullut lisää 18v -> 20v. Joskus näinkin 😱
Johannekselle toivon kassien laskeutumista sekä rauhoittumista, sinulla on kloppi elämä edessä.
Elä se kiltisti 😇🙏🏽