Vaikuttaisi kyllä mielenkiintoiselta pt:ltä esittelyn ja kuvien perusteella. Onko kellään kokemuksia?
Uutiset:
Nuori ja suloinen Essi. Palvelualtis ja iloinen asenne. Järjestelyt hoituvat helposti ja luotettavasti. Asunto siisti.
Palveluiden ja ulkonäön osalta kääntyy niukasti miinuksen puolelle. Pylly ja pillu 8/10. Rinnat kiinteyden ja muodon osalta pettymys 6/10. Kasvot 6/10 (keskivaikea akne).
Palvelutarjonta suppeahko, mutta ne mitä olivat tarjolla hoituivat mallikkaasti. Suihinotto hyvä ja panna sai. Suutelu ilman kieltä ja ei pillunnuolentaa.
Kenelle: En tiedustellut mitä ilmoituksessa mainitut rajummat otteet käytännössä tarkoittavat, mutta niistä kiinnostuneille suosittelen tiedustelemaan asiaa. Ehkä pitkälle, hoikalle ja nuorelle kotimaiselle subille on markkinarako olemassa. Tai jos sinulla on teinifetissi ja edellä mainitut "puutteet" eivät ole kynnyskysymys. Yhteenvetona sanoisin, että rahoille saa vastinetta, mutta ei jatkoon omalta osalta.
Makuja ilmeisesti on monia, mutta itse sain parasta seksiä mitä olen kokenut pitkään aikaan näissä touhuissa ja koin jotain niin upeaa että menen varmasti toistekin. Pääsin häntä tapaamaan aiemmin kun joku oli tehnyt oharit joita se oharin tekijä varmasti katuu ja jo ovella tiesin että saan vain hyvää kun tämä nuori nainen oli korkeissa koroissaan ovella vastassa muuten alastomana. Itse nautin suikkarista ja naiminen oli upeaa. Itsellä tämä nuori nainen on täysi kymppi monestakin syystä joita en nyt ala luettelemaan.
Aina välillä sitä unohtaa, että ihmiset ostavat seksipalveluita varsin eri motiivein. Itselle kohtaamiset ovat lähes täysin pinnallisia kokemuksia, jotka poikkeavat arkielämästä. Voin varsin hyvin nähdä, että ko. palveluntarjoaja voi luoda ainakin illuusion läheisyydestä ja kiireettömyydestä. Ihan konkreettisestikin, koska kelloa ei tuijoteta. Kuten sanottua osa on varmasti tietynlaista aloittelijan viattomuutta tai naiiviutta, mutta kyseessä on myös selvästi empatiakykyinen ns. normaali nuori tyttö. Laskettakoon tämä siis kyseiselle palveluntarjoajalle eduksi.