Sama täällä. Ellei paras kokonaisvaltainen kokemus niin vähintään top10 itselläkin. Parin sadan otannalla.
Jos nyt jotain negatiivista väkisin hakisi niin ehkä toosa ei ole tiiviimmästä päästä. Keskikokoiselle vehkeelle puristusta kuitenkin ihan ookoosti. Varsinkin ratsastuksessa osaa lypsää, osaa käyttää siinä lihaksia. Ihan erikoismaininta siitä miten hyvin hän on touhussa mukana ja osaa nauttia itsekin. Litimärkä pillu ei valehtele.
Seuraavan kerran taidan ottaa tapaamisen anaalioptiolla.
cli clip raporttini REstä:
Uulalaa! Mamma Mia!
Odotusarvot vierailulle oli nousseet hyvin korkealle kaikkien positiivisten arvosteluiden ansiosta. Uskalsin odottaa hyvää GFE:tä, suutelua, suihinottoa, keskusteluakin ja tietysti seksiä. Mutta en olisi mitenkään osannut arvata että kaikki on vielä paljon parempaa.
Niin vain oli. Siitä hetkestä kun avasin oven, siihen kun sen taas suljin lähtiessä takanani, tunsin oloni koko ajan tervetulleeksi ja halutuksi. En olisi oikeasti halunnut lähteä.
Eihän tuollaista tapahdu. Ei mitenkään. Kyse on maksullisesta seksistä. Mutta nyt tiedän mitä olen näiltä käynneiltä aina hakenut. Kiitos Nataly että avasit minulle tämän maailman!
Kirjoitan monesti raporteissani hyvinkin yksityiskohtaisesti mitä tapahtui maksettuna aikana. Ensimmäistä kertaa minusta tuntuu että en halua tehdä niin, koska en halua loukata Natalyn yksityisyyttä sillä. Olen jotenkin ajatellut että muiden mahdollista seuralaisen käyntiä miettivien on hyvä tietää mitä saa ja mitä ei saa tehdä, mikä asia toimii ja mikä ei. Natalyn kanssa mitään ei tarvitse miettiä. Voit vain olla oma itsesi.
Natalyn kanssa ei tullut kertaakaan tilannetta missä olisin joutunut miettimään jotain teknistä juttua tai että estääkö tai rajoittaako hän minua tekemästä tätä tai tuota. Varmasti Natalyllakin on rajat mutta kaikki seksi vain tapahtui luontevasti.
Ensinnäkin, suutelu! En ole koskaan maksullisen kanssa kokenut mitään lähellekään vastaavaa. Hän suuteli hyvin oma-aloitteisesti, myös kielellä, ja uskon että mikä taso itse kullakin suutelussa on mieluista, hän osaa mukautua siihen. Suudelmia satoi ennen, aikana ja jälkeen aina kun siihen oli mahdollisuus. Ihan lähtöhetkeen saakka.
Suihinotto oli hyvää, ei ihan pohjaan asti mutta lähelle ja yritystä oli kyllä. Ja pitkäkestoista. Eri asennoista. Kassitkin sai omansa monipuolisesti.
Pimppiä sai nuolla monin eri tavoin ja se oli kyllä ihanaa ja sitä hierottiin naamaan todella kiihkeästi. Sormiakaan ei kielletty. Märkää riitti eikä liukastuvoiteelle ollut tarvetta. Kertonee jostain.
Ratsastuksessa Nataly on mestaritasoa. Pari muutakin perusasentoa käytiin läpi.
Oli kuti hyvin tiukassa tänään ja ainakin omalta kohdaltani voin sanoa että siinä tilanteessa kun se hiipii mieleen niin paluuta ei yleensä ole vaan kulli lopettaa yhteistyön. Nytkin se oli lähellä. Kenen tahansa muun kanssa en olisi päässyt maaliin mutta Nataly ei luovuttanut: Vaihdettiin vähän taktiikkaa ja tekniikkaa ja niin saatiin varapresidenttikin hyvään taistelukuntoon ja viimein purkautumaan ihanille rinnoille.
Seksin jälkeinen keskustelu oli aivan eri tasoa kuin kenenkään huoran kanssa aikaisemmin. Hän on älykäs, empaattinen, nauravainen, huumorintajuinen. Ihanaa keskusteluseuraa ja kun kilometrejäkin kuitenkin on jo vähän, elämänkokemuksiakin on enemmän jaettavaksi.
Kaiken tämän lisäksi Nataly on myös todella kaunis ja mielestäni ikäistään nuoremman näköinen nainen.
Voi että. Olen niin onnellinen että sain nähdä hänet.
45min sovittu aika taisi tulla käytettyä hyvinkin tarkasti tai sitten meni vähän yliajalle.
Aivan varmasti menen uudestaan kun seuraava mahdollisuus siihen tulee!
Kiihkeää, hauskaa, älykästä, huomioonottavaa… parempi kuin tyttöystäväkokemus.
Minun käy sääliksi kaikkia teitä jotka ette käy hänen luonaan.