Yhtä ohjelmaa katsoessani tuli tällainen mieleen. Kuinka paljon just sua kiinnostaa hupakon menneisyys? Missä menee raja ettet jotain voi nähdä(/menee yli sun moraalisi)? Vai onko sillä loppupeleissä mitään merkitystä itsellesi?
Uutiset:
ei lainkaan, pitäisikö?Ei välttämättä. 😊 Kokemuksen mukaan meitä on kuitenkin ihan laidasta laitaan ja mua kiinnostaa tilastot. Oli ne sitten aitoja tai ei, niistä saa aina jonkun kuvan. ☺️
Minua alkoi kiinnostaa minkälainen asia hupakon menneisyydessä voisi minua taikka jotakin toista turskaa kiinnostaa? Vastaus tuskin on tyyliin monessako maassa hän on käynyt ja missä viihtyi parhaiten? Oletan että se liittyy kenties seksikokemusten määrään tai laatuun tms, kenties jopa sellaiseen onko hänellä rikollista taustaa vai ei, ehkä sekin.ei lainkaan, pitäisikö?Ei välttämättä. 😊 Kokemuksen mukaan meitä on kuitenkin ihan laidasta laitaan ja mua kiinnostaa tilastot. Oli ne sitten aitoja tai ei, niistä saa aina jonkun kuvan. ☺️
Minua alkoi kiinnostaa minkälainen asia hupakon menneisyydessä voisi minua taikka jotakin toista turskaa kiinnostaa? Vastaus tuskin on tyyliin monessako maassa hän on käynyt ja missä viihtyi parhaiten? Oletan että se liittyy kenties seksikokemusten määrään tai laatuun tms, kenties jopa sellaiseen onko hänellä rikollista taustaa vai ei, ehkä sekin.ei lainkaan, pitäisikö?Ei välttämättä. 😊 Kokemuksen mukaan meitä on kuitenkin ihan laidasta laitaan ja mua kiinnostaa tilastot. Oli ne sitten aitoja tai ei, niistä saa aina jonkun kuvan. ☺️
jos menneisyydessä hupakolla on ollut penis niin onhan se mulle vähän turn off. lisäksi jos hupakon palveluvalikoimaan kuuluu jotain omasta mielestä hyvin ällöttävää (esim. kakkaleikit) niin sekin vaikuttaa.
Esimerkiksi vaikka tuo asia. Se on varmasti selkein juttu minkä asiakas näkee. Ja totta, paljon tässä asiassa on sen armoilla mitä pt itse mahdollisesti kertoo jos asia ei näy päällepäin. Kysymystä olisikin voinut tarkentaa hieman, pahoittelut siitä!Minua alkoi kiinnostaa minkälainen asia hupakon menneisyydessä voisi minua taikka jotakin toista turskaa kiinnostaa? Vastaus tuskin on tyyliin monessako maassa hän on käynyt ja missä viihtyi parhaiten? Oletan että se liittyy kenties seksikokemusten määrään tai laatuun tms, kenties jopa sellaiseen onko hänellä rikollista taustaa vai ei, ehkä sekin.ei lainkaan, pitäisikö?Ei välttämättä. 😊 Kokemuksen mukaan meitä on kuitenkin ihan laidasta laitaan ja mua kiinnostaa tilastot. Oli ne sitten aitoja tai ei, niistä saa aina jonkun kuvan. ☺️
Kohtuullisen moni täällä on ihan oma-aloitteisesti halunnut kertoa mielipiteitään post-op transnaisista. Ja yleensä nimenomaan niin päin että asialla on väliä. Se on varmaan selkein esimerkki, en kyllä tiedä onko yhtään se mitä Turuntytöllä oli mielessä.
Nykyisyys kiinnostaa eli se onko huora pantava, ei menneisyys eikä tulevaisuus. Jos on post-op, sekin on osa nykyisyyttä.
Yhtä ohjelmaa katsoessani tuli tällainen mieleen. Kuinka paljon just sua kiinnostaa hupakon menneisyys? Missä menee raja ettet jotain voi nähdä(/menee yli sun moraalisi)? Vai onko sillä loppupeleissä mitään merkitystä itsellesi?