Kun teette rapsoja, kysyttekö palveluntarjoajilta siihen lupaa. Oma vakkarini kertoi, että hänestä oli aikoinaan sihteeriopistolla ilkeämielinen rapsa. Omasta mielestäni hyviin tapoihin kuuluu luvan kysyminen.
Uutiset:
^^
Kummastelen tässä, että jos lupa kysytään/ei kysytä, niin miksi erilainen käytäntö suomalaisten ja ulkkisten kanssa?
^ Mitä luulet, että saisitko luvan rapsaan jos kaikki olisi mennyt v....si? Annatko seuraavan turskan vaan kärsiä nahoissaan ja hassata rahansa?Kyse ei ole siitä, mitä luulen. Kyse on tietysti siitä miten asian tuo esille. Voisin kertoa käyneeni jollakin mutta jättää suosittelematta. Olen näinkin aikanaan tehnyt. Olen myös joskus aikanaan saanut luvan eräältä, tässä nyt taiteilijanimeä paljastamatta, Tsekiltä ja kerron todellisen kokemukseni ja fiilikset sen jälkeen ja ne eivät olleen ainakaan minulle hyvät. Sain vihat päälleni, vaikka kokemus oli minun eikä muiden. Kirjoitus poistettiin kuitenkin.
Ihan mielenkiinnosta kysyn, että mikäli palvelu ei vastaa luvattua tai ette muuten ole tyytyväisiä saamaanne palveluun, annatteko palveluntarjoajalle itselleen suoraa palautetta? Jos ette, niin miksi näin?
Heh, DeeDeellä sama kysymys.
Ihan mielenkiinnosta kysyn, että mikäli palvelu ei vastaa luvattua tai ette muuten ole tyytyväisiä saamaanne palveluun, annatteko palveluntarjoajalle itselleen suoraa palautetta? Jos ette, niin miksi näin?Tässä on nyt oikeastaan kaksi eri asiaa. F2f palautetta voi toki antaa, mutta sen on sitten (negatiivisen palautteen kohdalla) johdettava johonkin konkreettiseen lopputulokseen kuten esim. maksun tai osan maksusta palautukseen.