Ok, tunnin tapaaminen 250€, sisälsi kaksi kertaa laukeamisen.
En muistanut katsella käsiä ja tatuointeja, koska tissit oli järkyttävän isot ja tuijotin lähinnä niitä, mutta uskon, että sama muikkeli on kyseessä kuin st:ien niissä kuvissa missä tausta näyttää hotellihuoneelta, ainoastaan ikää on tullut 5-10v lisää ja kiloja muutama ja tissit hieman pudonneet. Silti oikein nätti ja ottaisin vaimokseni! Mutta lyhyt ~155cm muikkeli ja tumma ja erittäin mukava ja pyöreä peppu ja tissit jäätävän isot, niitä oli kiva leipoa ja imeä. Osaa muutaman sanan englantia, eli pitää olla huumorilla liikenteessä. Olin etukäteen kääntänyt jotain fraaseja portugaliksi ja espanjaksi sähköpostiini, joita näytin hänelle tilanteen tullen. Kuten, että "pakko käydä nopeasti vessassa ja suihkussa". Lisäksi olin etukäteen opetellut kääntäjäapplikaation käytön kännykässä, eli puhuin sille englantia ja se näytti käännöksen portugaliksi. Tätä käytin pari kertaa. Onneksi osasin pari sanaa espanjaa ja niillä selvisin parista tilanteesta. Kaikki meni lopulta todella smoothisti kun otti homman huumorilla!
Ja todellakin, Anny käytti kanssa kännykässään kääntäjäapplikaatiota kun tuli liian tiukka tilanne eteen, eli hän puhui kännykälle portugalia ja sitten näytti mulle käännöksen englanniksi ruudulta. Tämä toimi ihan hyvin.
Huomioita:
- Vessassa oli vain kaksi pyyhettä, joita mulle tarjottiin, ja sen minkä otin oli hieman kostea, eli ottakaa omat pyyhkeet mukaan jos olette nirsoja. Mua ei haitannut.
- Muikkeli poistui hetkeksi huoneesta ja olin kuulevinani, että hän puhuu portugalia jonkun jorman kanssa siellä muualla huoneistossa. En nähnyt tätä jormaa, mutta saattoi olla muskeli tai aviomies tms
- Pusut olivat todella kevyitä ja huulille ainoastaan
- OWO:a en saanut, vaikka näytin kännykässäni tekstiä, että pidän pitkistä suudelmista, pillun nuolennasta ja OWO:sta. Otti siis suihin kumi päällä.
- Pillua nuolin kahdesti ja pitkään ja hartaasti, sieltä pehmeyksien takaa löytyi pieni kova saarreke, jota hartaudella imuttelin, mutta lopulta sain hieman valitusta mun sängestä - ajoin eilen parran ja kieltämättä pieni sänki on päällä nyt
Suikkelin jälkeen normaalia panoa edestä ja takaa. Eka nalli paloi ehkä hitusen liian nopeasti, toka nalli ei ollenkaan. Pohjilla useampi olut kun Anny siirsi tapaamisaikaa 30min eteenpäin (niin tuli otettua pari lisää odotellessa).
Eka brassi itselle, ja söpö ja mukava ja jäätävän isot tissit (luomua), mutta oliko 250€/h -arvoista? Jos tuohon hintaan saan parikybäseltä kielareita ja OWO:a niin mun raha on siellä, mutta vielä näin pari tuntia tapaamisen jälkeen on kotona kiva haistella käsistä Annyn hajuveden tuoksua ja muistella niitä rintoja. Ehkä saatan mennä uudestaan.