No, ilmeisesti sekä RE että naapuri antaa minuutilleen tiedon ilmoituksen päivittämisestä. Pitää ihan tarkistaa naapuri, koska en ole RE. Tulikin viesti että siellä näkee minuutilleen.
Kaikki me vedämme johtopäätöksiä ihmisistä joita emme ole tavanneet mitä kummallisimpien faktojen pohjalta.
Itse teen raakaa rankkausta sähköpostiviestin muodon ja sisällön synnyttämien tunteiden pohjalta, kuuntelen puhelimessa potentiaalista asiakasta ja teen päätöksen tapaanko vaiko en, puhetavan ja -sisällön pohjalta. Puhelinnumero, vaikka olisi rekisteröity, joka soittaa aamuyöstä menee suoraan estoon. Oletan että siellä soittelee kännikala.
Mutta että aamuyöllä päivitetty ilmoitus viestii jotain elämänhallinnan ongelmista? Huhheijjaa mikä miete. Itse menen esim usein sänkyyn kirjan kanssa klo 21, yleensä nukahdan ennen 22. Klo 04.00 olen nukkunut 6 h, mikä on hyvä. Joskus herään pissille esim klo 02.34 ja ennen nukahtamista päivitän ilmoni. Siinä menee 80 sekuntia.
Päättele tästä ja siitä, että mun puhelinaika on 7-10, että hutsuilla on ongelmia elämänhallinnan kanssa.