Kuvat ovat yksi asia mutta nähdä nainen on toinen. Voiko kääntyä ovessa jos ei tykkää naisesta? Vähän tyhmää on mielestäni maksaa seksistä jos ei naisen ulkonäkö kiinnosta.
Uutiset:
Ehkä ei ole pakko maksaa mutta minä maksan vaikka naisen ulkonäkö ei kiinnosta mikäli nainen ei ole selkeästi valehdellut, käyttänyt vääriä kuvia tms. Minusta se ikäänkuin kuuluu lajiin, ensivierailu on usein arpapeliä. Ovelta voi kääntyä jos haluaa mutta maksu on maksettava, osa palveluntarjoajista kenties palauttaa osan summasta mutta se on heidän valintansa.
Kuvat ovat yksi asia mutta nähdä nainen on toinen. Voiko kääntyä ovessa jos ei tykkää naisesta? Vähän tyhmää on mielestäni maksaa seksistä jos ei naisen ulkonäkö kiinnosta.Turhaan tuota miettimään. 180 astetta vaan ja kaljalle.
Huorat ei ole ilmainen nähtävyys. Ja ostopäätös tehdään ennen sitä ovelle tulemista.
Ostopäätös tehdään kun aika varataan.
Olen ehkä vähän tiukkapipo, mutta pidän feikkikuviaa suoranaisena huijaamisena jolloin voi kääntyä ovelta halutessaan. Olen kyllä usein mennyt tapaamiseen feikkikuvista huolimatta ja kaikki on mennyt ok. Riippuu ihan tapauksesta.
Täähän on ollut lähinnä ulkkareihin liittyvä ilmiö.
"Avattu pakkaus on ostopäätös". Mulle riittää huorissa "pakkauksen" näkeminen, eli teen ostopäätöksen vasta ovella. Käännyn kyllä ovella jos tulee tunne, että ostaminen onkin väärä ratkaisu.