Olen huomannut että jotkut naiset eivät ota käteistä ensitapaamisella vaan ainoastaan transcash tai neosurf tiketin. Onko tällainen bluffia?
Uutiset:
Lounareilla en ole vielä päässyt maksamaan
Vakkarille maksan mobilepaylla, muille käteisellä.Onko mobilepaylla maksamisessa joku riski, vai miksi vain vakkareille?
Vakkarille maksan mobilepaylla, muille käteisellä.Onko mobilepaylla maksamisessa joku riski, vai miksi vain vakkareille?
Pankithan seuraa maksuliikennettä, tai on automaattihälytykset, jos tilillä tapahtuu jotain poikkeavaa, ottoa, tai panoa. Tästä tuliki mieleeni, ett mites pt:t hoitaa sen liikenteen. Tietysti jos TMI, tai yritys muuten, ni sehän on ok, ja normaalia. Entä jos ei ole.. Vai onko liian tulenarka aiheMinultakin on kyselty miksi tulee rahaa tilille.
Niin rahanpesuahan ne seuraa,eli kun kertoo rehellisesti,ett panoliikenne johtuu panoista,niin antaa vaan mennä pankkivirkailijalla kahvit väärään kurkkuun..Tehkööt ovot Eikä kyll mitään rahoi kannata kämpillä pitää kenkälaatikossa,ku hörhöi riittää..Pankithan seuraa maksuliikennettä, tai on automaattihälytykset, jos tilillä tapahtuu jotain poikkeavaa, ottoa, tai panoa. Tästä tuliki mieleeni, ett mites pt:t hoitaa sen liikenteen. Tietysti jos TMI, tai yritys muuten, ni sehän on ok, ja normaalia. Entä jos ei ole.. Vai onko liian tulenarka aiheMinultakin on kyselty miksi tulee rahaa tilille.
Kyseessä ulkomaisesta yrityksestä omalle tilille.
Pienistä summista ei ole kyselty koskaan ja aina voi sanoa että arvaa miksi alapää on hellänä.
Niitä kiinnostaa ainoastaan ettei ole rahanpesu kyseessä…
Toisessa threadissä keskustelevat ennakkoon maksamisesta. Olen kylläkin teidän kanssa samaa mieltä että käteisellä tapaamisen yhteydessä. Näin isukki on tehnyt jo nuoruudessaan teinien kanssa.
Näihin hommiin ei ole kokemusta maksupäätetunnusten saamisesta mutta jos sinulla on y-tunnus niin päätetunnukset saa kun ottaa operaattoriin yhteyden ja sopii sopimuksen.Toisessa threadissä keskustelevat ennakkoon maksamisesta. Olen kylläkin teidän kanssa samaa mieltä että käteisellä tapaamisen yhteydessä. Näin isukki on tehnyt jo nuoruudessaan teinien kanssa.
Ennakkomaksussahan ei ole kyse KOKO SUMMAN maksamisesta etukäteen, vaan varausmaksutyyppisestä toiminnasta. Oharien tehtailijat ovat kannustaneet ainakin muutaman kokeilemaan systeemiä. Instassa näistä on nyt puhunut useampi pt lähiaikoina.
Itse suosin käteistä myöskin. Mobiilimaksamisessa ym on kuitenkin huijausmahdollisuus ja sattuneista syistä maksukorttipäätteet ovat meidän alalla jokseenkin harvinaisia 😅 Kuinka helpolla näihin hommiin saa maksupäätetunnukset..? Kokemuksia kenelläkään?
Näihin hommiin ei ole kokemusta maksupäätetunnusten saamisesta mutta jos sinulla on y-tunnus niin päätetunnukset saa kun ottaa operaattoriin yhteyden ja sopii sopimuksen.Toisessa threadissä keskustelevat ennakkoon maksamisesta. Olen kylläkin teidän kanssa samaa mieltä että käteisellä tapaamisen yhteydessä. Näin isukki on tehnyt jo nuoruudessaan teinien kanssa.
Ennakkomaksussahan ei ole kyse KOKO SUMMAN maksamisesta etukäteen, vaan varausmaksutyyppisestä toiminnasta. Oharien tehtailijat ovat kannustaneet ainakin muutaman kokeilemaan systeemiä. Instassa näistä on nyt puhunut useampi pt lähiaikoina.
Itse suosin käteistä myöskin. Mobiilimaksamisessa ym on kuitenkin huijausmahdollisuus ja sattuneista syistä maksukorttipäätteet ovat meidän alalla jokseenkin harvinaisia 😅 Kuinka helpolla näihin hommiin saa maksupäätetunnukset..? Kokemuksia kenelläkään?
Nets:lta saa todella helposti ja sitten vuokrataan / ostetaan maksupääte.
Jokaisella operaattorilla veloitukseen menee kk-maksu ja prosenttuaalinen osuus siirretyistä maksuista.
iZettle varmaan helpoin mutta en tiedä veloittaako enemmän kuin muut?
Itse suosin käteistä niin raha kokonaisuudessaan menee PT:lle ja saa itse päättää ilmoittaako tulot.
Liikaa ei kannata maksaa valtiolle, osaa ottaa kyllä siitäkin mukavan osuuden itselleen 😬
Tietysti jos osaa pelata että Ostopuolk olisi yhtä iso kuin tulo niin alvia jäisi mahdollisimman vähän maksettavaksi 😎
Turha siitä samasta rahasta on moneen kertaan maksaa veroja 🙈