Onko kellään kokemusta ko. palveluntarjoajasta? Naapurisivustolla ilmoittelee nimimerkillä Idaxxki, ja otsikolla seuraa vailla. Joskus ollut yhteydessä, mutta ollut kommunikointi aika kankeaa.
Uutiset:
Tapasin jonkun aikaa sitten. Omalla kohdallani ei mene jatkoon.
Koko tapaaminen alkoi hassusti, kun hän tiedusteli otinko kumeja mukaan. Yöpöydällä näitä kuitenkin oli pari, mutta hetken mietin että annoinko rahat kuullakseni vain, että pitäisi vielä kauppaan juosta.
Koko 30min jotenkin tosi poissaolevaa. Neidin silmiä en tainnut nähdä kertaakaan ennen kuin olin lähdössä ja jotain pientä vielä juteltiin.
Suoritusta on hankala arvioida, kun sitä ei oikeastaan ollut. Teki kyllä kaiken mitä pyysin, mutta jos en olisi sanonut mitään niin olisi varmaan istunut sohvalla vaatteet päällä koko puolituntisen. Itselläni oli tosi hankala saada edes erektiota päälle, kun huomasi ettei toista kiinnosta sitten tippaakaan.
Suutelukin jonka piti olla ok, oli lähinnä lupa asettaa omat huuleni hänen huuliensa eteen.
Smalltalkin aikana ihan mukava vaikkakin vähän ujo. Itse ihan perussiisti jonkun verran ylipainoinen. Yksikään muu palveluntarjoaja tässä 10 vuoden aikana ei ole kuitenkaan ikinä tuonut näin vahvaa fiilistä, ettei hän oikeastaan halua seksiä. Jos kyseessä olisi joku baarisäätö, niin olisin lopettanut hommat heti kesken koska tuossa tuli itselle sellainen fiilis että pakotan häntä johonkin.
Jos jollekin pitää suositella, niin sellaiselle kenellä on fetissinä ujot kokemattomat tytöt ja mies määräämässä kaiken vaatteiden vähentämisestä lähtien.
Onko tämä Ida jo saanut vähän rohkeutta, vai jatkuuko meno vielä yhtä huonona? Ensi viikolla Tampereella pari päivää ja nuorta lihaa tekisi mieli.
Miten oli taksa politiikka? Viestittelin joskus neidon kanssa, ja muistaakseni pyysi melko suolasta hintaa?Ihan normaali taksa.
Pakko kyllä sanoa että olen eri mieltä kaikkien edellä olevien kommentoijien kanssa 🤔Ehkä pientä värikynää käytetty jutussa... mutta minulla oli kaikin puolin mukava tapaaminen. Timmi vartalo..ei voi muuta sanoa kuin wau! Kohdelkaa hyvin.
Kommunikointi hyvää vaikka olenkin hätähousu ja haluaisin vastauksen heti kun olen valmiina 😬
Saatiin hienosti sovittua treffit ja Ida haki minut alhaalta luokseen.
Smalltalkkia heiteltiin ja juteltiin niitä näitä, tarjontaa oli muutakin kuin silmänruokaa 😍
Eli kuvat pitivät paikkansa, kroppa aivan ihana ja kemiat meillä ainakin toimi.
Silmät näin kokoajan vaikka katseeni oli aivan muualla.
Mä oon niin heikkona noihin enkelikiharoihin 🥰
Minulle kyllä sanottiin että siirrytäänkö makkariin, vaatteet pois ja pientä alkujumppaa.
Ihanaa vartaloa sai tutkiskella ihan rauhassa.
Liukkaria ei tarvittu ollenkaan, kyllä luonnollinen kosteus oli huomattavissa ja kuultavissa.
Uskaltanut yhdessä asennossa kauaa olla etten heti olisi tullut ja äänestä sekä liikkeistä huomasi että joku muukin oli samaa mieltä.
Minua ainakin pideltiin kuin Kuninkaallista 😎
Muutaman eri asennon kautta maaliin ja Ida ei olisi halunnut millään lopettaa vaan lypsi kyllä kaiken viimeistä pisaraa myöten pois.
Lopuksi pientä GFE hellyyttä…
Erittäin miellyttävä kohtaaminen ja mielelläni näen Idan uudestaan
Sovittiin jos uudestaan nähdään niin valmiiksi toimintasuunnitelma 😜
Ida oli minusta oikein mukava tavata. Jos tarvitset palveluntarjoajalta oma-aloitteisuutta ja vahvaa läsnäoloa, niin hän ei ole oikea valinta, mutta jos haluat ottaa tapaamisessa ohjat omiin käsiisi seksikkään ja timmin neidon kanssa, joka toteuttaa toiveesi hyvällä palveluasenteella, niin sitten voin suositella.Tämä on vähän niinku vastaus eilen käydylle pohdinnalle toisaalla internetissä. Olisit sinnekin hyvin voinut tämän vastineen antaa.
Mistään pakottamisesta tai vastahakoisuudesta tms. en itse tuntenut mitään viitteitä. Ei toki tuntunut siltä, että hän erityisesti rakastaisi työtään, mutta oli ihan riittävästi mukana menossa, jotta oma olo ei mennyt vaivaantuneeksi.
Eli riippuu mitä haet. Itselläni on omassa parisuhteessa vahva henkinen yhteys ja hyvää seksiäkin. Tämä hupakointi on sitten jonkun oman primitiivisemmän puolen toteuttamista. Harvoin tätä tulee tehtyä ja pyrin pitämään harrastuksen minimissä, mutta Ida jätti kyllä tunteen, että saatanpa palata asiakkaaksi uudestaankin.