Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kysymys hc nössöille  (Luettu 6381 kertaa)

Poissa Vieras0043

• Sr. Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Kysymys hc nössöille
« : Lokakuu 05, 2019, 09:15:46 »
Enemmistö meistä asiakkaista taitaa olla näitä nössöjä(erityisesti minä) GFE miehiä joita ei voisi vähempää kiinnostaa mitkään kusileikit tai ruoskan heiluttelut....listaa voitte mielessänne jatkaa.

Joskus saa ilmoituksista kuitenkin lukea, että se maaginen gfe löytyy kuitenkin sieltä näiden edellä mainittujen palveluiden joukosta.

Lähdettekö kanssa nössöt hakemaan gfe:tä tällaisia hc palveluita tarjoavilta hupakoilta vai teettekö kuten minä etten voisi ajatellakaan asiakkaaksi hakeutumista tällaiselle hupakolle?
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 05, 2019, 09:18:21 kirjoittanut DeeDee »

Poissa Turskapappa

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kysymys hc nössöille
« Vastaus #1 : Lokakuu 05, 2019, 10:09:29 »
Minä olen hc-nössö, mutta välillä valitsen slave-palveluita tarjoavia huoria lähinnä ulkomailla. Kuinka hurjaa meno sitten on kanssani? No ei ole. Minä vaan pidän heidän asenteestaan ja jotain tiettyjä asentoihin liittyviä juttuja saatan harrastaa, mutta en piiskaa tai yhtään mitään sellaista, mussä käytetään väkivaltaa.

Täysi turn off on piiskan kansaa heiluvat huorat. Minä olen hc nössö setämies.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa irritaatio

• Hero Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #2 : Lokakuu 05, 2019, 10:39:32 »
Joskus saa ilmoituksista kuitenkin lukea, että se maaginen gfe löytyy kuitenkin sieltä näiden edellä mainittujen palveluiden joukosta.

Näitä ilmoituksia lukiessa tulee aina mieleen onko palveluvalikoima liian laaja, eli onko se GFE laitettu sinne jonon jatkeeksi vain muodon vuoksi ja todellisuus on kuitenkin John Holmes tekopeniksen lyömistä kuivana anaaliin.

Poissa Enginn

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #3 : Lokakuu 05, 2019, 10:52:06 »

Näitä ilmoituksia lukiessa tulee aina mieleen onko palveluvalikoima liian laaja, eli onko se GFE laitettu sinne jonon jatkeeksi vain muodon vuoksi ja todellisuus on kuitenkin John Holmes tekopeniksen lyömistä kuivana anaaliin.

Minä vähän veikkaan, että saattaa mennä toisinpäin. Eli laitetaan kaikki mahdollinen ilmoon, vaikkei oikeasti osata tarjota kuin välttävää yhdyntää.

Poissa Vieras1703

• Sr. Member
« Vastaus #4 : Lokakuu 05, 2019, 11:04:26 »
Jos palveluntarjoaja on kiinnostava ja haluamiani palveluita on tarjolla, ei haittaa yhtään vaikka valikoimasta löytyy erikoisempiakin juttuja. Itse asiassa se on aika kiihottavaa.

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #5 : Lokakuu 05, 2019, 11:23:02 »
Kyllä GFE on ollut aina se bizarre juttu huoran valikoimassa. Japanilaiset pusukalatkin voin vielä ymmärtää mutta jumalauta tyttöystävä kokemus, siitäkö sitten maksaisi. Onneksi pääsen huomenna antamaan oikein isän kädestä!

Mulle on ihan sama mitä siellä huoran tarjonnassa lukee. Pillua on aina ollut tarjolla ja sitä olen mennyt sinne nuohoamaan.
KäteenHeiluttaja

Poissa Jansku72

• Hero Member
« Vastaus #6 : Lokakuu 05, 2019, 12:01:35 »
Mä olen kanssa A1-nössö ja GFE-poika ja mitkään kusipaska piiska/valta hommat ei kiinnosta pätkääkään. Huvinsa tietysti kullakin, ei ole vain yhtä oikeaa tapaa käydä näissä.
Joskus olen puhunut jotain härskejä tapaamisen aika, mutta se ei toiminut oikeastaan ollenkaan.

SW:llä vaikutti joskus aika muodokas Hot Elle- niminen tsekkinainen ja tissipanon jälkeen huomasin että huoneen pöydällä lojui jonkinlainen raippa, ilmiselvästi jonkun edellisen asiakkaan takia. Pyysin saada tutkia esinettä ja läimäisin sillä itseäni huumorimielessä pari kertaa paljaalle perseelle, mutta en mä siitä mitään seksuaalisia kiksejä saanut. :D

Poissa Seepeli

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #7 : Lokakuu 05, 2019, 14:33:56 »

Minä joka pyörryn jos näen verta niin gfe on hyvin pitkälle hurjin mitä olen kokeillu. Mutta palveluvalikoiman laajuus ei sinällään pelota. Ehkä se tuntuis tuhmemmalta jos siellä joku piiska olis seinällä. Hmm..  Utelias kun olen niin ehkä voisin tutun sihteerin kanssa jotain kokeilla...
Amator

Poissa Vieras0036

• Hero Member
« Vastaus #8 : Lokakuu 05, 2019, 15:18:55 »
Täytyy myöntää GFE-HCsupernörttinä, :'( jos siellä ilmossa noita(tai kohteliaammin palveluntarjoaja) Brysselin poikienleikkejä tai Nahka-Arskan piiskajuttuja on, valitsen kuten suomalainen turisti Kanariansaarilla lihatpullat pottumusilla, eli tutun ja turvallisen GFE-leidin.       

Poissa Jepe

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #9 : Lokakuu 05, 2019, 19:37:52 »
Jos ilmon teksti ja kuvat viittaavat enemmän kinkympään suuntaan, niin voi jäädä käymättä. Mikään yksittäinen kuva tai muut palvelut ei ole tapaamisen esteenä, vaan kokonaiskuva palveluntarjoajasta ratkaisee. Hyvä palveluntarjoaja osaa varmasti tarjota piiskaa tai muita juttuja toiselle ja seuraavalle taas lämpimän Gfe-kokemuksen, eikä haittaa vaikka se piiska pöydällä onkin  :D
Se nuolijatyyppi 😋

Poissa Azazello

• n00b
  • Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #10 : Lokakuu 05, 2019, 20:45:34 »
Aika usein se gfe on siellä vain täytteenä, kun se nykyään tavataan sinne palveluvalikoimaan laittaa. Palveluissa ei kuitenkaan ole niitä juttuja mitä gfe:ssä oletuksena on. Sw:llä palvelujen suppeutta taidettiin perustella että se on hupakon oma tyylinen gfe 😂

HC-hupakko kuitenkin on joskus kiinnostava näin suht tavallisia palveluitakin hakevalle
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Vieras0028

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #11 : Lokakuu 05, 2019, 22:26:15 »
Öö, eikö tuo ole vähän hassua jättää menemättä jollekin GFE:tä tarjoavalle hupakolle sen perusteella, että tämä tarjoaa monipuolisesti muitakin palveluita? :D Vähän sama kuin jättäisi menemättä olkapäävaivoissa fysioterapeutille, joka on erikoistunut myös purentalihasongelmiin ja lantionpohjalihasten hoitoon.

Poissa Vieras0068

• Sr. Member
« Vastaus #12 : Lokakuu 05, 2019, 22:32:21 »
^
Turskat kato elää liikaa mielikuvissa ja se maksettu osuus halutaan haudata pois mielestä.
Eli kuvitellaan että rahalla ei saa piiskaa ja hellää gfeätä🙂.
Tai että hupakko tarjoaa maksullisia seksipalveluita🙂.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 05, 2019, 22:36:39 kirjoittanut dude »

Poissa Enginn

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #13 : Lokakuu 05, 2019, 22:46:38 »
^
Turskat kato elää liikaa mielikuvissa ja se maksettu osuus halutaan haudata pois mielestä.

Olen muuten nähnyt muutamia jotka mainostavat eri nimellä ja eri kuvilla samaan aikaan samassa kaupungissa hc-hommia ja perus gfe-hommia. Varmaan juuri siksi, että hölmöt turskat voivat kuvitella, että ostaessaan neidiltä a saavat kiihkeän dominan ja ostaessaan neidiltä b saavat kiltin naapurintytön, vaikka todellisuudessa neiti ab haluaakin vain rahasi :D

Poissa Vieras0028

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #14 : Lokakuu 05, 2019, 22:55:13 »

Olen muuten nähnyt muutamia jotka mainostavat eri nimellä ja eri kuvilla samaan aikaan samassa kaupungissa hc-hommia ja perus gfe-hommia. Varmaan juuri siksi, että hölmöt turskat voivat kuvitella, että ostaessaan neidiltä a saavat kiihkeän dominan ja ostaessaan neidiltä b saavat kiltin naapurintytön, vaikka todellisuudessa neiti ab haluaakin vain rahasi :D

Hei, mutta tuo on muuten hyvä idea! Kiitos vinkistä! Voi se olla myös sitä, että ko. palveluntarjoajat haluavat eri rooleilleen eri nimet ja ylipäätään luoda niistä toisistaan selvästi poikkeavat, ja siltä kantilta se onkin erinomainen idea ja pointti.

Poissa Enginn

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #15 : Lokakuu 05, 2019, 23:04:08 »
^juu en minä tuomitse, se on varmaan hyvä tapa jakaa asiakaskuntaa.  ;D

Poissa Vieras0036

• Hero Member
« Vastaus #16 : Lokakuu 05, 2019, 23:45:39 »
^

Mainostavat eri nimellä, onko minua huijattu?  :'( Siis myyvät seksipalveluja eri nimillä.:  :-\ Olisi kauhea saada kiihkeä domina, kun on tilannut liukuhihna gfe:n. Vaatisin rahat takaisin ja heti! Mitä tekee oikeuslaitos ja KKV tähän aikaan? Nukkuu ja vielä virka-aikana. Onko tämä oikein? Ei ole. En saanut muuta kuin pillua. Ja sitähän minä halusinkin. Mutta, kun (L)egsu ;) lupasi parikymppisen naapurin tyttö kanssa, vaikka ei se ole ikinä mitään kilttiä pitänyt. On totta, että jotkut naiset ovat ahneita, mutta silti uskon, että keltaisten sivujen EGGmonin ihmiskäsityksessä löytyy vielä pikkasen kehittettävää, nimittäin ABC-aseman leidi haluaa aina maksun ostoksista.   

Luuleko Enginn todella 

Poissa Vieras0043

• Sr. Member
« Vastaus #17 : Lokakuu 06, 2019, 04:04:39 »
Öö, eikö tuo ole vähän hassua jättää menemättä jollekin GFE:tä tarjoavalle hupakolle sen perusteella, että tämä tarjoaa monipuolisesti muitakin palveluita? :D Vähän sama kuin jättäisi menemättä olkapäävaivoissa fysioterapeutille, joka on erikoistunut myös purentalihasongelmiin ja lantionpohjalihasten hoitoon.
Luotan ennemmin ammattilaisiin. En sekatyö..öh..naisiin.
Äärimmäinen gfe on taitolaji joka harvoilta luonnistuu, mutta onneksi heitäkin tapaa. Harvakseen kylläkin.

Poissa Juutas

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #18 : Lokakuu 06, 2019, 18:06:04 »
Olen siis äärimmäisen vaniljan ystävä, ESVS (Extreme Soft Vanilla Sex) on tunnuslauseeni.
Olen saanut hakemaani vaniljaa ja erittäin hyvää GFE palvelua myöskin laajemman tarjonnan antavilta tytöiltä.
Täytyy vain muistaa aikaa varatessa mainita että pitää piiskat piilossa  ;D

Lempeä mies, lämpöä vailla.

Poissa Vieras0043

• Sr. Member
« Vastaus #19 : Lokakuu 06, 2019, 18:53:11 »
Kaksi suomalaista ja yksi tsekkiläinen on kyennyt tarjoamaan(ts.kemiat kohdanneet täydellisesti)huippuunsa vietyä GFE:tä ja tapaamisia eri neitokaisten kanssa on vähintään 600.

Yhteistä heille oli, ettei heidän ilmoituksensa  kovin "laajoja" palveluita tarjonnut. Normal sex & GFE.

Hyviä tapaamisia tietenkin riittää, mutta nämä kolme ovat kyllä olleet ihan jostain eri planeetalta 8)