”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.” - Kobe Bryant
Mulla on vino pino kissoja ja vain yksi piski, mutta vastaan silti koira. Parin kymmenen tuhannen vuoden yhteinen evoluutio tekee kommunikoinnista ja yhteistyöstä koirien kanssa niin paljon helpompaa, eikä noita kissoja taida niin mun pillin mukaan hyppiminen kiinnostaakaan.
Kissat ovat aina olleet lähellä sydäntä ja ehkä sielullisesti olen sellainen myös luonteeltani, yleensä tulen hyvin toimeen myös ventovieraiden kissojen kanssa. Koiria jostain syystä jopa hieman pelkään vaikkei olekkaan mitään traumaattisia kokemuksia niistä, ne ovat vaan tuntuneet niin vierailta itselle vaikka on niitä hyviäkin poikkeuksia ollut. Hieman jopa pelkäänkin tavata yhtä palveluntarjoajaa () jolla on kuulema koira mukana reissuillakin, haukkuisiko se minut täysin lyttyyn jos minut näkisi .