Minulla ei ole aavistustakaan paljonko tähän harrastuksen on mennyt rahaa. Aikoinaan hotellihuonessani saattoi viikon aikana vierailla 3-5 törötisua, mutta se tapahtui pääosin halpamaissa. Idea oli, että päivärahat tulee naida. Meni siihen joskus vähän enemmänkin. Käytännössä maksimi 500 euroa viikkoa paitsi jos harrasti alaa myös Suomessa. Silloin kerta teki jo 200-350 euroa. Yläraja käytössä harvemmin, mutta oli ja on yhä edelleen niitäkin välillä.
Sitten oli kausi, jolloin harrastin vakkareita. Luulen, että rahallisesti heihin tuhlasin eniten. Minulla vakkarit olivat yleensä ulkomailla puoliamatöörejä, joista monet eivät määritelleet itse hintaansa vaan setelit kuului jossain vaiheessa sujauttaa heidän käsilaukkuunsa oman arvion pohjalta. Ei niissä tullut säästeltyä. Toisaalta tuntihinta oli halpa kun useimmmiten kyseessä yli yön tapaamiset.
Olen nykyään rauhoittunut. Minä yhä edelleen harrastan huoria, mutta välillä menee viikkoja ilman tapaamisia. Joskus taas työmatkoilla innostuu ja ottaa useamman tapaamisen viikon aikana. Luulen, että 5 viikkoa on pisin aika kokonaan ilman tapaamisia.
Vaikka tapaamiset ovat vähentyneet, hinnat ovat kallistuneet. En puhu Suomesta vaan Itä-Euroopasta. Venäjällä ja Ukrainalla menee miten menee, mutta muualla hintataso on noussut. Varmaan Saksa olisi halpa vaihtoehto, mutta eipä minulla ole sinne työasioita enkä muutenkaan välitä koko maasta. Vaan yllättävän usein ulkomaillakin parin tunnin hotellitapaamisen hinta on noin 200 euroa ainakin niillä huorilla, joita minä olen valmis tapaamaan. Samalla hinnalla saa Suomesta, joskin vain tunniksi. No tietenkin voi ihmetellä, mitä pappa tekee parikymppisellä kaupungin korkeimmilla koroilla varustetulla törötisublondilla yli tunnin.
Varmaan halvimmillaan selviän kuukaudesta 200 eurolla, mutta näitä ei ole usein. Kalleimmat kuukaudet ovat 1000-2000 euron välillä, oletan.