älkää missään tapauksessa maksako ennakkomaksua.
on suuri todennäköisyys että ette saa yhtään mitään
vastineeksi.
on suuri todennäköisyys että ette saa yhtään mitään
vastineeksi.
Uutiset:
No, hö. Just maksoin pizzan etukäteen. Luin tämän näemmä myöhässä ja nyt kyllä vituttaa.
Kävin tankkaamassa ja tungin setelit koneeseen. Sain tankin täyteen. Lasketaanko onnistumiseksi?
Verkkokaupoista harvoin saa ostettua mitään maksamatta ennakkoon.ite en nyt lähtis rinnastamaan verkkokauppaa, tai muuta palvelua ennakkomaksun suhteen näihin palveluihin. On vähä eri asia lähteä tarvittaessa tappelemaan jotain virallista firmaa vastaan kuin palveluntarjoajaa. Petoshan on aina petos, jos tekee oharin kumpi taho vaan. Uskon, ett kynnys lähteä käräjöimään pt vastaan on aika korkea,rikosilmoituksesta lähtien...
Juuri ostin pääsyliput. Luulen, että olisi jäänyt liput saamatta ja olisin jäänyt oven ulkopuolelle, jos en olisi maksanut ennakkoon. Ja kyllä minä ostamani pääsyliput heti ennakkomaksun suoritettuani sitten lippu.fi:ltä sain. Sisään pääsin ja oli hieno elämys.
Siis oletan että tarkoitat jotakuta palveluntarjoajaa? Tällaiset avaukset ilman tarkempia speksejä menee vähän turhan huudatteluksi.
En tosin tiedä yhtäkään kollegaa joka olisi jättänyt omalta osaltaan sopimusta hoitamatta. Etukäteen puolet tapaamisen hinnan maksamisesta voisi mielestäni tulla pysyvämpi käytäntö, niin paljon skenessä pyörii kaikenmaailman ajantuhlaaja jne.
Just sain st puolelta tälläsen tarjouksen yhdeltä pt:a "saan päivittäin satoja viestejä ja tapaan 5-10 asiakasta päivässä. Jos haluat varata ajan kanssani joudut maksamaan 25-50euron varausmaksun mikä vähennetään maksusta minkä maksat saapuessasi tänne" 🤔🤔....en varmaankaan ainut onnekas tarjouksen saaja😯
Anonyymiys säilyy vaikkapa mobilepaylla, kun laittaa sen prepaid-numerolla keksitylle nimelle.
Kylläpä taas pt:nä itse harkitsin vakaasti ennakkomaksua...Itse joutuisin vakavasti miettimään, uskaltaisinko maksaa ennakkoa ptlle, jonka ilmoituksessa lukee että tapaa vain normaalipainoisia herrasmiehiä.
Anonyymiys säilyy vaikkapa mobilepaylla, kun laittaa sen prepaid-numerolla keksitylle nimelle.
Mites kun on se mobilepay jo oikealla numerolla ja nimellä, niin kuin varmaan suurimmalla osalla ihmisistä.