Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Elyda Andrade  (Luettu 32249 kertaa)

Poissa Nilsson

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
Vs: Elyda Andrade
« Vastaus #40 : Syyskuu 25, 2024, 15:20:46 »
Mä kyllä väittäisin, että Mikaellalla on hieman lyhyempi kuin Sabrinalla ja Elydalla tai ainakin siltä se tuntui kun juuri kävin ekan kerran Mikaellaa moikkaamassa, Elydan ja Sabrinan olen tavannut monestikin eli vertailupohjaa on...  Ja sanoisin, että paksuudelta Mikaella ja Sabrina ovat samassa kastissa, Elydalla ohuempi

Poissa Tavantyyppi_

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #41 : Syyskuu 26, 2024, 17:55:43 »
Kiinnostas käydä tapaamassa Elydaa. Löytyykö mistää tuoreita kuvia ig:ssä näytti olevan viimesin vuodelta 2020. Sekä onko kellään viimeaikaisia jokemuksia hänestä.

Poissa Nilsson

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #42 : Syyskuu 26, 2024, 20:39:29 »
Kiinnostas käydä tapaamassa Elydaa. Löytyykö mistää tuoreita kuvia ig:ssä näytti olevan viimesin vuodelta 2020. Sekä onko kellään viimeaikaisia jokemuksia hänestä.

Eipä neiti ole muuttunut oikeastaan lainkaan niistä kuvista. Juuri toissa viikolla kävin häntä moikkaamassa ja sama hyvä meno ollut kuin viimeiset 3-4v kun olen häntä nähnyt. Turha miettiä pidempään, suosittelen visiittiä

Poissa Tavantyyppi_

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #43 : Syyskuu 27, 2024, 01:35:05 »
Onks hyvä ensikertalaiselle vai pitäskö oottaa sabriinaa on tulos tänä vuonna suomee

Poissa naut1skelija

• Sr. Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #44 : Syyskuu 27, 2024, 19:24:05 »
Onks hyvä ensikertalaiselle vai pitäskö oottaa sabriinaa on tulos tänä vuonna suomee

Ootko tekijä vai runkkari. Nimittäin kandee varmaan mennä jos homma kiinnostaa. Kyllä sä kerkiit sabrinankin luokse sitten.

Poissa Arska75

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #45 : Syyskuu 27, 2024, 23:56:56 »
Kokemus tältäpäivää: Suosittelen!! (Mut ota oma pyyhe jos suihkussa meinaat käydä.. ) muuten kaikki kuten luvattu..

Poissa Nilsson

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #46 : Syyskuu 28, 2024, 14:20:38 »

Eiköhän Elyda ole ensikertalaiselle 'helpompi' kuin Sabrina...  Vaikka toki se visuaalisesti on kiva häplätä sitä neidin isoa parrua, mut sitten jos ja mikäli haluaa olla ottavana osapuolena niin ehkä ei kannata aloittaa kaikkein isoaseisten neitien kanssa...  Niin hyvä asiakasta kohtaan kuin Sabrina onkin, hänen meisselinsä on kyllä ihan riittävän iso kokeneemmallekin. Ja edelleen, mä olen sitä mieltä, että ei se pituus vaan se paksuus on se mikä vaatii edes hieman kokemusta...

Poissa mikk3

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #47 : Syyskuu 30, 2024, 13:02:56 »
Muutamia kertoja neidon luona vierailleena en voi muutakuin suositella. Kiihkeää ajoa alusta loppuun ollut joka kerta ja aina hymy korvissa kotimatkalle.

Poissa Deliver

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #48 : Lokakuu 02, 2024, 21:49:32 »
Tästä tarjonnasta feikkejä löytyy roppakaupalla, mutta Elyda on kyllä juuri sitä, mitä lupaa. No ehkä vehje ei ihan niin iso ole, kuin luvataan, mutta ihan riittävän kokoinen se kyllä on ja sitä osataan myös käyttää.

Poissa Juice12

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #49 : Lokakuu 20, 2024, 06:34:07 »
2 kertaa olen käynyt elyndan luonna
 Kivan näköinen ja hyvät rinnat. Kalu kohtuullinen. Mitä olette mieltä uskaltaisiko häneltä ottaa paljaalla suuhun kun hän sitä tarjoaa?. Olen imenyt hänen kullia kumin kanssa  syvälle kurkkuun ihminen viimeksi ja hän vallan vauhkoontu siitä rupesi lykkimään suuhuni kovasti . No joo siitä sitten menin kontilleni sängynlaidalle ja hän työnteli parrua kyllä syvälle ja kovaa . Käännyin hän otti jalkani olkapäille ja antoi kunnolla runkaten kullia ja tärisin kun sain orgasmin ja spermasuihku lähti niin että sain omalle kasvoilleni kun ei itsellä ollu kumia ja spermaa lenti pääni taakse tyynylle orgasmi oli valtava hän osasi naida hyvin kyllä persettäni . Käyn uudelleen kyllä .

Poissa Toni

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #50 : Lokakuu 20, 2024, 18:18:09 »
Kyllähän se kullin imeminen kortsulla on niin vastenmielistä ku olla ja voi mut ainahan siinä piilee se riski. Koskaan et voi tietää vaikka sieltä jotain tuliskin. Nykyään varmasti moni hiv:n takia sitä prepiä käyttää mut kyllä kaikkea muuta ikävää voi silti vielä tarttua…

Poissa Juice12

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #51 : Lokakuu 21, 2024, 14:18:15 »
Joo näin on eilen kävin uudelleen ja kumin kanssa suihin otin. parrua sain takaapäin kun työnsi sisään aluksi koski mutta sitten se lähti vauhtiin. Ja eikun toisinpäin   tyyny perseen alle  ja  jalat kunnolla levälleen pääsi hyvin syvälle minkä nyt ylsi ja elyndan runkkasi kovaa kyrpääni ja käskin lykkiä lujaa ja taas jalkani tärisi ja jumankekka valtava orgasmi ja spermaa suihkusi taas kauheella paineella.   Miksi tästä tulee tuollainen  mieletön orgasmi ?. Onko kellään vastausta koetteko samoin ?.

Poissa naut1skelija

• Sr. Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #52 : Lokakuu 24, 2024, 18:02:32 »
Ai miksi tulee normaalia voimakkaampi orgasmi kun eturauhasta, mieltä ja kullia hyväilee samanaikaisesti.

Mielestäni tuo on aika loogista.  :sheep:

Poissa Juice12

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #53 : Lokakuu 26, 2024, 20:22:45 »
Joo okei ei o hirveesti kokemusta et minua naidaan siks kysyin.

Poissa Toni

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #54 : Lokakuu 30, 2024, 15:26:34 »
Tuli viimein käytyä ja oli kyllä odotusten arvoinen kokemus.
Munaa suuhun ja syvälle nieluun sekä itse bottomina ja sai kyllä sellasta rynkytystä että persus hellänä :inlove:
Todella ystävällinen ja puhelias persoona. Kovasti tykkäsi suudella ja kieltä niin pirusti:)