Pinppa
Uutiset:
Lantio ja siihen yhdistettynä kohtuu kapea vyötärö eli kurvikas lantio. Kääntää tällasen heteronkin pään. Yleisesti ottaen myös muodokkaammaat naiset.Veit sanat suustani. Kurvit puhuttelee, lantio erityisesti.
Naisen vartalo on kokonaisuudessaan kaunis...
Mikään ei ole kiihoittavampaa kuin takamuksen päällä houkuttelevasti heiluva hameen helma.
No niin joo, lämpenen älyköihin, itseäni hotimpiin aivotyöskentelyn suhteen, koska itse sutaisen vaan. Esim. Hottis Puuma ja Maria Enkeli on jotain korkeampaa, mitä ihailen. No pikku fani kahteen ihan toisistaan erilaiseen naiseen. Toinen on tuhma ja toinen kiltti, mutta jotain samaa niissä on.Kumpi näistä se ”kiltti” on?
Voi kikkelis kokkelis tulit nyt dissaamaan mun tunnelmaa, enkä enää tiedäkään.Anteeksi kun sekoitin siun pään 🥺
Enkuli voi olla irstas sellainen ja Hottis onkin todellisuudessa pullan tuoksuinen.
Molemmat on kilttejä tyttöjä tuhmalla twistillä, se välittyy kirjoituksista ja sen haistaa ja maistaa.
Tunneälykkyys ja tilannetaju välittyy minulle ainenkin tämän kohta kaatopaikka kamaa olevan läppärin kautta ja se on se seksikkäin osa naisesta.
Voi kikkelis kokkelis tulit nyt dissaamaan mun tunnelmaa, enkä enää tiedäkään.
Enkuli voi olla irstas sellainen ja Hottis onkin todellisuudessa pullan tuoksuinen.
Molemmat on kilttejä tyttöjä tuhmalla twistillä, se välittyy kirjoituksista ja sen haistaa ja maistaa.
Tunneälykkyys ja tilannetaju välittyy minulle ainenkin tämän kohta kaatopaikka kamaa olevan läppärin kautta ja se on se seksikkäin osa naisesta.