Morjesta turskat.Tässä sinkkuna tullut hupakoitua ja pistänyt merkille että nämä + 20 wee kaunottaret on sellaisia että voisipa näiden kanssa siveellistä elämääkin viettää. Oonkin nyt ottanut tavakseni ihan suoraan kysyä tulevatko vaimokseni. Vielä ei ole onnistunut. Mitä mieltä asiasta olette? Tinderistäkin kyllä irtopimpsaa on tullut mutta ei voi edes verrata näihin kaunottariin re:ssä. Olisin mä valmis hyväksymään menneisyyden ja aloittamaan puhtaalta pöydältä. Ei tässä itekkään ole oman elämän menneisyys niin puhtoinen ollut, tarkoittaen lähinnä tätä hupakoissa käyntiä. Muuten ollaan kyllä kaidalla tiellä pysytty ja elämä ihan mallillaan. Herättääkö ajatuksia?
Eivätköhän he löydä elämänkumppaninsa muuta kautta, ellei ole jo sellaiset valmiina.
Tai hmm, yrittänyttä ei laiteta. Olet varmaan varautunut, että suora suhdetarjous voi aiheuttaa kummastusta... ja jopa kavahtamista.
Kokemuksista johtuen mua karmaisee jos sanotaan "
suhun vois ihastua". Vaikka se ois vain kehuksi tarkoitettu!
Käy mielessä, onko ongelmia horisontissa. Onneksi ääriharvinaista, mut en mäkään suhdetta hakevilta turskilta ole säästynyt. Asettaa vaikeaan tilanteeseen, kun ei tiedä miten torjumiseen reagoidaan.
Oman huoruilun ufoin ihastujakeissi vuodelta perse:
Sairastuin rajuun mahatautiin päivä ennen ihastujan tapaamista.
Hän oli jo seurannut mua siviiliharrastukseeni, mut kaipa nuoruuden kokemattomuuttani painoin sen villaisella.
Ihastuminen on inhimillistä, mutta kantsii ehkä säästää se siviilinaisille.
Meni rajan yli kun tyyppi syytti mun keksineen sairastumisen.
Sanoin
"Hyvä on, tule sitten, olen yrjönnyt ja ripuloinut yön. En jaksa meikata ja minulla on korkea kuume". Mikä olikin totta. Tyyppi halusi 3 tuntia ja todella saapui. Mä ajattelin, että näkeepä etten ole valehtelija eikä tule siviilissä kohdatessa riehumaan.
Emme harrastaneet mitään, maattiin vaan. Olin todella heikossa kunnossa. Hän keitti teetä. Siirryimme sohvalle. Mulla oli koko ajan sankko mukana.
Teetä hörppiessäni turska sanoi
"Eeeet sinä mitään sairas ole". - Voinette kuvitella miten ärsyttävästi sanottu!
Kun on itse yön vesiripuloinut ja ylenantanut niin, että vatsalihaksia särkee.
Vastasin
"Tunnethan sinä hyvä ihminen miten kuuma mä olen. Nyt oksettaa taas ----". Ökäsin sankkoon ja tyyppi sanoi samalla
"mä rakastan sua".
Sillä hetkellä mietin kuumeisesti, mihin herranduudeliin olen sotkeutunut.
Onneksi hän ei lopulta ollut himovainoaja. Järki palasi hommaan, kun mun oli pakko jämäköityä. Mut ei enää ikinä vastaavaa kokemusta, kiitos! Hitsi mikä oppitunti.