Joo on tullu kyseltyä myös huonolla menestyksellä.
Uutiset:
No nyt senverta jatkotietoa että tsekkityttö ignooras watsapissa ja keskustelu jäi siihen.
Ongelma on siinä että tällä naamalla ei sitä parikymppistä kaunotarta saa. Useastikkin naiset ovat komeaksi kehuneet ja vartalo on kuin kreikkalainen veistos....mutta ei siltikään ole mahdollisuutta mihinkään 20 wee suominaiseen. Siksi olen ottanut toiset aseet käyttöön. Ehkä mulla olis tarjota elämäntapaa sille tsekkikaunottarelle. Enmä usko että he siltikään kovin leveää leipää syövät. 🤔
Tuollainen tyttöystävä voisi olla hyvä idea,hupakot kuitenkin hyvätuloisia niin voisi itse vaan olla ja nauttia hänen rahoistaan.Niillä rahoilla voisi vaikka käydä hupakoissa.
No nyt senverta jatkotietoa että tsekkityttö ignooras watsapissa ja keskustelu jäi siihen.
Kokeillaas toisinpäin. Voiko tyttöystävästä tulla ilolintu? Kokemuksia? Sähkön hinta kun nousi ja meillä on suora sähkölämmitys niin pohdin tässä, että pitäisikö emäntä pistää tienaamaan.Alat itse ilolinnuksi
Miksikäs niitä miehiä sanotaan jotka pillua valkkaa?
Täytyy kyllä sanoa että iteltä jäis ilolinnun ammatti hoitamatta. Eräskin työpaikan, jos nyt saan karkeasti asian ilmaista, ihan vitun ruma nainen on kiinostuksensa ilmaissut. Ei siinä mitään ite olen 40 wee ja tämä kotka ainakin 10 vuotta vanhempi. Jos näitä pitäis rahaa vastaan hoidella niin ei kyllä tulis mitään.
Täytyy kyllä sanoa että iteltä jäis ilolinnun ammatti hoitamatta. Eräskin työpaikan, jos nyt saan karkeasti asian ilmaista, ihan vitun ruma nainen on kiinostuksensa ilmaissut. Ei siinä mitään ite olen 40 wee ja tämä kotka ainakin 10 vuotta vanhempi. Jos näitä pitäis rahaa vastaan hoidella niin ei kyllä tulis mitään.
Ongelma on siinä että tällä naamalla ei sitä parikymppistä kaunotarta saa. Useastikkin naiset ovat komeaksi kehuneet ja vartalo on kuin kreikkalainen veistos....mutta ei siltikään ole mahdollisuutta mihinkään 20 wee suominaiseen.