Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Karina Portugal  (Luettu 3149 kertaa)

Poissa Hannufin

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
Karina Portugal
« : Lokakuu 26, 2022, 06:29:56 »
Onko kenelläkään kokemuksia St:n puolella ilmoittelevasta Portugalilaisesta Karinasta ?

Poissa danielfors1994

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: Karina Portugal
« Vastaus #1 : Maaliskuu 13, 2025, 17:32:58 »
Käviköhän kukaan kokeilemassa tätä, olis taas aktiivinen

Poissa Länsi-uusimaa

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: Karina Portugal
« Vastaus #2 : Maaliskuu 15, 2025, 11:12:00 »
Kävin vierailulla viime syksynä.

Ihan mukava perse puristella, sopivat silarit. Kroppa ihan normi kunnossa. Ei mitään ylimääräistä painoa. Raha vaihtoi omistaja ja Hän pyysi riisuntuman ja sänkyyn makamaan. Hän meni laittaa musiikin päälle ja tuli alasti takaisin ja siitä akti käyntiin. Kaikki tavalliset asennot sai kunhan minä pyysin vaihtaa. Hän päällä, Hän alla, doggy.

Olin paikalla sovittuna aikana ja Hän tiputti avaimen ikkunasta minulle. Maksoin 30 minutin ajasta ja auton Jämtin 5 minutin kävelymatkan päähän. Tulin takaisin niin huomasin että on menny 50 minuttia sovitusta ajasta hänen luona. Seyraava asiakasta ei ollu tiedossa varmaan niin ei ollu kiire. Oli pieni kaupunki (hanko). Sain varmaan pikkasen enemmän aikaa ja toivoi että kirjoittaisin hänestä hyvää ja hänelle tulis enemmän asiakkaita.

Kesällä on kyllä paljon mökkiläisiä mutta heti kuin koulut alkaa niin kaupunki menettää myös suuri osa käviöitä. Sen jälkeen vain viikonloppuisin voi löytää panoja sieltä.