Temen vinkumista on kyllä hauska seurata
Uutiset:
Viestipalvelu Twitterin uusi omistaja Elon Musk on viime viikkoina kuohuttanut muun muassa Yhdysvaltain laitaoikeiston äänitorvena, salaliittoteorioiden levittäjänä ja Venäjän ymmärtäjänä.
Twitterin omistava teknologiamiljardööri Elon Musk jatkaa ristiriitojen kylvämistä. Tiistaina hän julkaisi Twitterissä lyhyen viestin, jossa oli seuraamiskehotus ja perässään jäniksen kuva. Tämä on tulkittu kehotukseksi seurata salaliittoteorioiden takana olevaa QAnon-liikettä.
Eipä ihme, että suomessa myös persuista löytyy sympatiaa Muskille.No ainakin sikäli kyllä että persut kannattavat kaikkien oikeutta sananvapauteen. Myös poliittisten vastustajiensa, myös Donald Trumpin.
Rostila ja Puopolo twitteristä: https://www.youtube.com/watch?v=DzNsI7naslYHunter Biden, tuo Joe Bidenin narkkari ja huoria työkseen kuksiva raikulipoika ei varsinaisesti ollut mitään parasta mainosta Joe Bidenin presidenttikampanjalle, varsinkin kun isukki hoiti Hunter-pojan hyvään virkaan Ukrainan kaasubisneksissä.
Sananvapauteen kuuluu myös vastuu sanomisistaan. Se tuppaa aina persuilta, Muskilta, Qanon-öyhöiltä ja muilta laitaoikeiston "sankareilta" unohtumaan. Persuja tuskin haittaa Muskin venäjämielisyys ja Qanonin, sekä äärioikeistolaisten ääriryhmien tukeminen. Hehän ovat osana sitä samaa joukkoa. Normaalit ihmiset pitävät tuollaista touhua aika arveluttavana ja jopa turvallisuusuhkana.Ainoa mistä minä puhun on oikeus sananvapauteen, sinun omaa asiaasi on vetää yhtäläisyysmerkkejä venäjämielisyyteen ja ties mihin josta ainakaan minä en tiedä yhtään mitään.
Jos ei näytetä edes tietävän, että mitä vastuulla sanomisista tarkoitetaan niin eikait sitä voi vaatia...näin toimii vain persu. Nyt ymmärrän vielä enemmän, että miksi persut fanittavat Muskia.Sen sijaan että viisastelet tuohon tyyliin niin kerro mitä sillä sitten tarkoitetaan ja miksi et itse noudata ohjettasi tällä foorumilla.
Se on sitä vastuuta mistä ei saa puhua mutta sitä voi käyttää kun jää alakynteen oman "totuuden" kanssa.Jos ei näytetä edes tietävän, että mitä vastuulla sanomisista tarkoitetaan niin eikait sitä voi vaatia...näin toimii vain persu. Nyt ymmärrän vielä enemmän, että miksi persut fanittavat Muskia.Sen sijaan että viisastelet tuohon tyyliin niin kerro mitä sillä sitten tarkoitetaan ja miksi et itse noudata ohjettasi tällä foorumilla.
Kun minä kysyn sulta miksi valehtelet Jordan Petersonista et vastaa muuten kuin haukkumalla minua tennarimieheksi. Sekö on vastuuta sanomisista? Varmaan jotakin vihervasemmistolaista parempaa vastuuta vai?